× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

«Greek 4»: Η καμπάνια του ΕΟΤ για Λέσβο

Αφορά και Χίο, Σάμο και Λέρο

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 10/8/2020

«Greek 4»: Η καμπάνια του ΕΟΤ για Λέσβο

Το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ σε συνεργασία με το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου, προωθούν με νέα καμπάνια, υπό τον τίτλο «Greek 4: Για Σένα», την προβολή τεσσάρων νησιών του Βορειοανατολικού Αιγαίου και συγκεκριμένα: της Λέσβου, της Χίου, της Σάμου και της Λέρου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ στοχεύει στο rebranding ξεχωριστών τουριστικών προορισμών του Βορειοανατολικού Αιγαίου, αρχικά μέσω μίας νέας ιστοσελίδας, που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τους «Greek 4». Υπενθυμίζει στους ταξιδιώτες του εσωτερικού και του εξωτερικού ότι καθένα από τα νησιά είναι ένα ιδιαίτερο, μοναδικό αφήγημα:

• Η Λέσβος συνδέεται με την παράδοση,

 • η Χίος με την εξερεύνηση,

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

• η Σάμος με τη φύση και  το φως και

• η Λέρος με το απέραντο γαλάζιο.

Ταυτόχρονα, προβάλλει την εύρυθμη καθημερινότητα των κατοίκων των νησιών, σε αρμονική συνύπαρξη με τις σύγχρονες υποδομές. Πρόκειται για μία ακόμη πρωτοβουλία στήριξης των νησιών, που σήκωσαν το μεγαλύτερο βάρος του μεταναστευτικού ζητήματος. Η διαφημιστική εκστρατεία, που σχεδιάστηκε και υλοποιείται από τον ΕΟΤ, χρηματοδοτήθηκε από το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο υπουργός Τουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης, δήλωσε σχετικά: «Στόχος της καμπάνιας είναι η μακροπρόθεσμη ανάδειξη των 4 αυτών νησιών -της Λέσβου, της Χίου, της Σάμου και της Λέρου- σε ελκυστικούς προορισμούς, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό. Νησιά με ιδιαίτερη ταυτότητα και ιστορία, που προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες στον επισκέπτη. Το Υπουργείο Τουρισμού, από την αρχή της κρίσης, προχώρησε σε μια σειρά από καινοτόμες δράσεις προκειμένου να στηρίξει τον ελληνικό τουρισμό και τους ανθρώπους του. Και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε σε ώστε στα επόμενα χρόνια να ανακτηθεί το χαμένο έδαφος της φετινής σεζόν.»

Ο ΓΓ του ΕΟΤ, κ. Δημήτρης Φραγκάκης δήλωσε: «Η διαφημιστική καμπάνια, η οποία υλοποιείται από τον ΕΟΤ είναι η ελάχιστη ανταπόδοση στις τοπικές κοινωνίες των 4 νησιών που έχουν σηκώσει το δυσανάλογο βάρος του μεταναστευτικού. Είναι μια πολύ καλά μελετημένη και στοχευμένη καμπάνια, σχεδιασμένη προκειμένου να πετύχει δύο στόχους: o πρώτος είναι η τόνωση του τουριστικού ρεύματος των νησιών και ο δεύτερος στόχος είναι η βελτίωση της ευρύτερης εικόνας των νησιών αυτών στο εξωτερικό. Η καμπάνια που ξεκινά σήμερα θα συνεχιστεί το επόμενο εξάμηνο και ο στόχος μας είναι επεκταθεί και το 2021. Θέλω να ευχαριστήσω το υπουργείο Μετανάστευσης και προσωπικά τον υπουργό κ. Νότη Μηταράκη, ο οποίος ανταποκρίθηκε στην ανάγκη για χρηματοδότηση της καμπάνιας αυτής και στηρίζει από την αρχή αυτή την προσπάθεια.»

Ποιοι είναι οι «Greek 4»

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λέσβος, Παράδοση: Ένα νησί για να ζήσεις το δικό σου μύθο. Δοκίμασε παραδοσιακές συνταγές και απόλαυσε την κληρονομιά αυτού του τόπου.

Χίος, Εξερεύνηση: Ένα νησί που δεν θα σταματάς να ανακαλύπτεις. Εξερεύνησε τα τοπικά έθιμα και αναζήτησε στιγμές που θα θυμάσαι για πάντα.

Σάμος, Φύση: Ένα νησί με φυσική ομορφιά που θα ερωτευθείς. Γεύσου τους θησαυρούς του και γίνε ένα με τη φύση.

Λέρος, Απέραντο Γαλάζιο: Ένα νησί όπου το απέραντο γαλάζιο κυριαρχεί. Βούτηξε στην απόλαυση και βάλε πλώρη για μία αξέχαστη εμπειρία.

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο stonisi.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Έρχονται οι πενταετίες συμβάσεις στις άγονες γραμμές

Πρώτη εμφάνιση του λιμανιού της Πέτρας στις γραμμές αποκλειστικής εξυπηρέτησης που προτείνει το υπουργείο Ναυτιλίας
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Αγροτικό Τμήμα θα δημιουργηθεί στο Επιμελητήριο Λέσβου

Ξεκίνησε η διαδικασία σύστασης των τμημάτων σε πολλά Επιμελητήρια της χώρας
ΕΛΛΑΔΑ

Σημαντικές αλλαγές στις φορολογικές δηλώσεις των αγροτών

Δείτε εδώ τι προβλέπει η εγκύκλιο που εξέδωσε η ΑΑΔΕ
ΕΛΛΑΔΑ

Βόρειο Αιγαίο: Αύξηση 38,8% των πιστώσεων για τα σχέδια βελτίωσης

Στα 304,9 εκατ. ευρώ οι συνολικές πιστώσεις του προγράμματος για όλη την χώρα, 13,8 εκατ. ευρώ διατίθενται για το Βόρειο Αιγαίο
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Αλλαγές στα δρομολόγια των πλοίων λόγω καιρού

Δείτε εδώ πως διαμορφώνονται τα δρομολόγια των πλοίων Group Attica για τα νησιά του Βορείου Αιγαίου
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

«Δεν μιλάμε για ανάπτυξη του τουρισμού με ένα δρομολόγιο προς Πειραιά»

Αναφορά Παρασκευαϊδη στον υπουργό Ναυτιλίας για τη σύνδεση με το Σίγρι
ΕΡΓΑΣΙΑ

Περιοδεία στην αγορά για την Εργατική Πρωτομαγιά

Και παρέμβαση στην Επιθεώρηση Εργασίας από την Ενωση Ιδιωτικών Υπαλλήλων Λέσβου
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Αλλαγές στα δρομολόγια του Hellenic Highspeed

Τετάρτη αντί Τρίτη θα αναχωρήσει το πλοίο από την Καβάλα
ΑΓΟΡΑ

Νέα εποχή για την Γεωτεχνική Αιγαίου

Πραγματοποιήθηκαν την Παρασκευή 19 Απριλίου τα εγκαίνια των νέων γραφείων της επιχείρησης στην περιοχή «Φανάρι» της Μυτιλήνης
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Θα μείνουν ανοιχτά τα καταστήματα για το κρουαζιερόπλοιο;

Πρόταση του Εμπορικού Συλλόγου Μυτιλήνης για τις 24 Απριλίου
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Για την αξιοποίηση των ιαματικών πηγών επανήλθε ο Μουτζούρης

Παρακολούθησε και χαιρέτησε στην ημερίδα για τον Ιαματικό Τουρισμό
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

300 παιδιά και 68 εκπαιδευτικοί τονώνουν τον μαθητικό τουρισμό της Λέσβου

Στο πλαίσιο στήριξης της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου