Τηλεκπαίδευση: Ζητούνται τάμπλετ, καλύτερο δίκτυο και στοιχεία!
Τουλάχιστον 500 εκπαιδευτικοί της Λέσβου επιμορφώθηκαν στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση από το προηγούμενο λοκντάουν
Γράφει η ΑΝΘΗ ΠΑΖΙΑΝΟΥ Δημοσίευση 19/11/2020
Οχτώ ημέρες μετρά η τηλεκπαίδευση στα Γυμνάσια και τα Λύκεια της Λέσβου, αλλά και πανελλαδικά, ενώ χτες Τετάρτη ήταν η πρεμιέρα για τα Δημοτικά Σχολεία. Είναι γνωστό ότι τις πρώτες ημέρες η πλατφόρμα ιδιωτικής εταιρείας δεν λειτούργησε σωστά με αποτέλεσμα να υπάρχουν προβλήματα, ενώ αναζητούνται στοιχεία στα προβλήματα συνδεσιμότητας και εξοπλισμού μαθητών και εκπαιδευτικών. Ας σημειωθεί ότι τουλάχιστον 500 εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Λέσβο επιμορφώθηκαν στην τηλεκπαίδευση. Για όλα τα παραπάνω μίλησαν στο ρ/σ του «Ν» στους 99 στα fm ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Τίμος Θεοφανέλλης και ο συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Πληροφορικής βορείου Αιγαίου, Γιάννης Συρρής και στην εκπομπή «Ανθέων 99».
Ας σημειωθεί ότι με την χτεσινή πρώτη εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για τα Δημοτικά πολλοί μαθητές και μαθήτριες της Λέσβου δεν κατάφεραν να συνδεθούν, ενώ το ίδιο συνέβη και σε κάποια αισιόδοξα τμήματα Νηπιαγωγείων. Περιμένουμε όμως αναλυτικά στοιχεία από τη Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Καίτη Στρατάκη.
Ειδικότερα και σε ό,τι αφορά τα γυμνάσια και τα λύκεια του νησιού, μας προξένησε εντύπωση η δήλωση του κ. Θεοφανέλλη ότι δεν έχουν ζητηθεί (σ.σ. από το υπουργείο Παιδείας) στοιχεία για τον αριθμό των μαθητών που συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση ή για τεχνικούς λόγους απέχουν. Από την πλευρά του ο κ. Συρρής τόνισε ότι αυτά τα στοιχεία μπορούν να αναζητηθούν από τις απουσίες που καταγράφονται στα διαδικτυακά μαθήματα. Ο ίδιος ανέφερε τις προσπάθειες των εκπαιδευτικών ανεξαρτήτως ωραρίων να συνδράμουν και να βελτιωθούν ώστε να προχωρήσει η τηλεκπαίδευση, σημειώνοντας ότι πάνω από 500 στη Λέσβο επιμορφώθηκαν μαζικά από το πρώτο λοκντάουν του περασμένου Μαρτίου.
Ευχαριστίες έδωσε και ο κ. Θεοφανέλλης στους εκπαιδευτικούς σημειώνοντας ότι υπάρχουν πάνω από 60 τάμπλετ αδιάθετα, καθώς και ότι προχωρά η τελευταία φάση τοποθέτησης αναπληρωτών.
Προβλήματα εντοπίζονται αφενός στον εξοπλισμό που δεν έχουν όλοι οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί, στη συνδεσιμότητα του δικτύου, αλλά και στη μετάβαση από τη δια ζώσης εκπαίδευση στη διαδικτυακή. «Δεν κάνουμε τηλεκπαίδευση για να τιμωρήσουμε τον μαθητή, αλλά για να βοηθήσουμε εν μέσω μιας έκτακτης ανάγκης» τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Συρρής.