× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Εν μέσω πανδημίας «να μην μπουν διαγωνίσματα και βαθμολογίες»!

Παρέμβαση καθηγητών της ΕΛΜΕ ενάντια στην εμμονή του υπουργείου να αξιολογηθούν οι μαθητές

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 29/12/2020

Εν μέσω πανδημίας «να μην μπουν διαγωνίσματα και βαθμολογίες»!

Την Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου, εκπρόσωποι της ΕΛΜΕ Λέσβου, καθώς και μεμονωμένοι καθηγητές από διάφορα σχολεία του Νομού, πραγματοποίησαν παρέμβαση και πρόκληση συζήτησης στην τηλε-ημερίδα που είχε οργανώσει η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Λέσβου, σχετικά με «Πρακτικές Εξ Αποστάσεως Αξιολόγησης Των Μαθητών».

Οι καθηγητές που διαφωνούν, όπως και η «Αγωνιστική Παρέμβαση» επισημαίνουν ότι δεν γίνεται εν μέσω πανδημίας να μπουν βαθμολογίες στους μαθητές και τις μαθήτριες ή διαγωνίσματα εξ αποστάσεως και ειδικότερα αναφέρουν:

«Η παρέμβαση αυτή έκανε σαφές, πως συσπειρωμένοι, όλοι μαζί ,οι εκπαιδευτικοί, αντιδρούν δυναμικά στην επιχειρούμενη, εκ μέρους του Υπουργείου, διεύρυνση των ανισοτήτων ανάμεσα στους μαθητές μας και στην εντελώς αντιπαιδαγωγική εντατικοποίηση μιας δήθεν «εκπαιδευτικής διαδικασίας», που επιβαρύνει την ψυχολογία των παιδιών, στις ακραία δύσκολες συνθήκες εγκλεισμού που βιώνουν. Χοντροειδέστατα, βρήκε το Υπουργείο, τον καιρό και την ευκαιρία, μέσα σ' αυτή την δυστοπική περίοδο, να καταργήσει το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα, της ισότιμης πρόσβασης στη γνώση, κάνοντας την εκπαίδευση, ακόμα πιο ταξική απ’ ότι πριν, ξεσκαρτάροντας, έτσι απλά και χωρίς καμία ντροπή, «αυτούς που δεν έχουν την δυνατότητα».

Μέσα σ’ αυτό το κλίμα και χωρίς καμιά βοήθεια, οι εκπαιδευτικοί κατάφεραν να ανταπεξέλθουν στις δυσκολίες της τηλεκπαίδευσης και σε μεγάλο βαθμό, να επιλύσουν πολλά από τα τεχνικά και κοινωνικά προβλήματα που παρουσιάστηκαν. Και ενώ όλο αυτό το διάστημα αναδείχθηκαν όλες οι αδυναμίες και τα προβλήματα της συγκεκριμένης εκπαιδευτικής πρακτικής, η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας επιλέγει να κλείσει τα μάτια και να προχωρήσει ακόμη παραπέρα. Με το 1/3 των μαθητών μας, είτε να μην έχουν υπολογιστή, είτε πρόσβαση στο διαδίκτυο, είτε να παρακολουθούν υποτυπωδώς από το τηλέφωνο, είτε να μην ακούν ή να μην τους ακούμε, εργαστηριακά μαθήματα δεν γίνονται και με την ύλη να προχωράει αναγκαστικά, λόγω συνθηκών, με ρυθμό χελώνας- για όσους βέβαια μπορούν και συμμετέχουν (οι υπόλοιποι είναι σαν να έχουν απλά διαγραφεί)- το Υπουργείο, μέσω των διευθύνσεων Β/Βάθμιας όλων των νομών, ωσάν να μην έχει καμία αίσθηση της πραγματικότητας (ή ίσως πιο πιθανά, με πλήρη συνείδηση αυτής), εμμένει, στο να δημιουργηθεί παντού η εντύπωση, ότι η τηλεκπαίδευση είναι πλέον μία «…κανονικότατη εκπαιδευτική διαδικασία».

Ως εκ τούτου, ζητάει την Αξιολόγηση-Βαθμολόγηση των μαθητών (να μπουν δηλαδή τηλε-Διαγωνίσματα και να δοθούν κανονικά Βαθμοί Α΄ τετραμήνου!), μέσα στην τόσο δύσκολη, για όλους, αυτή περίοδο, όπου μόνο κανονικό μάθημα δεν μπορεί να γίνει…

Και όλη αυτή η εμμονή, ενώ σύμφωνα με τον νόμο, υπάρχει κατοχύρωση ώστε οι εκπαιδευτικοί να μην είναι υποχρεωμένοι να αξιολογήσουν τους μαθητές, όταν οι συνθήκες δεν το επιτρέπουν.

(ΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ: Προεδρικό Διάταγμα 126/2016, ΑΡΘΡΟ12, παράγρ.3 / ΓΙΑ ΕΠΑΛ: παρ 2γ, αρθ. 120 του ν.4610 / ΓΙΑ ΛΥΚΕΙΟ: παρ. 1  του αρθ.103, ν.4610/2019παρ.4 και 7 του αρθ. 103, ν.4610/2019.)

Και όχι μόνο αυτό! Αντί, μία ώρα αρχύτερα να ανακοινώσει το Υπουργείο την άκρως αναγκαία μείωση της ύλης και για τις Πανελλαδικές αλλά και για όλες τις τάξεις, σαν να μην τρέχει τίποτα, εξαγγέλλει επιπρόσθετα για φέτος την επαναφορά της απαιτητικής Τράπεζας θεμάτων για το Λύκειο (εν μέσω πανδημίας!) καθώς και την έμμεση μείωση του αριθμού εισακτέων στα πανεπιστήμια, αν και όλοι γνωρίζουν πολύ καλά, πως διαδικτυακά, το μόνο που γίνεται, είναι ένα μικρό «πασάλειμμα» της ύλης, την οποία, εάν είμαστε όντως ευσυνείδητοι εκπαιδευτικοί, οφείλουμε να επαναλάβουμε κανονικά, δια ζώσης, για την σωστή εμπέδωση και κυρίως για να την διδαχθούν ΟΛΟΙ οι μαθητές μας.»

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο stonisi.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΔΡΑΣΕΙΣ

Συγκέντρωση συμπαράστασης στο Δημήτρη Κουφοντίνα

Το μεσημέρι στην προκυμαία της Μυτιλήνης
ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ

Ψέματα καταλογίζει στον Κύτελη για τη νέα δομή η «Πυξίδα»

Ανακοίνωση της παράταξης μετά τη συνάντηση των δημάρχων με τον πρωθυπουργό
ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

Πέντε συλλήψεις για παραβίαση των μέτρων

Κορονοπάρτι και κορονοκαφενές. Επιβλήθηκαν και διοικητικά πρόστιμα συνολικά 16.800 ευρώ
ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ

«Οι συμβιβασμοί φαίνονται έξυπνοι, μέχρι να βουλιάξουν στις λάσπες του Καρά Τεπέ»

Ο Γ. Μπουρνούς για το νέο Σύμφωνο Μετανάστευσης και Ασύλου της ΕΕ
ΔΡΑΣΕΙΣ

Η Λέσβος στον ποδηλατικό χάρτη της Aegean Trails

Μέσα από τις προσπάθειες του Ποδηλατικού Συλλόγου η Λέσβος ανακηρύχθηκε μια από τις πιο ποδηλατικά ενεργές κοινότητες στην Ελλάδα
ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Εμπρηστικός μηχανισμός στα δικαστήρια

«Συμβολική ενέργεια» αντιεξουσιαστών στη Μυτιλήνη την περασμένη Πέμπτη σε ένδειξη συμπαράστασης στον απεργό πείνας Δημήτρη Κουφοντίνα
ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ

Βάρκα στην περιοχή Πλωμαρίου

Άγνωστος αριθμός επιβαινόντων προσφύγων και μεταναστών, εντοπίστηκαν 23
ΔΡΑΣΕΙΣ

Ο Στρατής Πάλλης πρόεδρος στη «Συνύπαρξη»

Νέο διοικητικό συμβούλιο μετά τις αρχαιρεσίες της δραστήριας εθελοντικής Κίνησης
ΔΡΑΣΕΙΣ

Διεθνής Επετειακή Συνδιάσκεψη των Ρομά (1971‑2021)

Τη συνδιάσκεψη που θα πραγματοποιηθεί υπό την Αιγίδα της Προέδρου της Δημοκρατίας, διοργανώνει φέτος για πρώτη φορά η Πανελλαδική Συνομοσπονδίας Ελλήνων Ρομά
ΥΓΕΙΑ

«Αμεσα τεστ και απολύμανση στο σχολείο της Καλλονής»

Ανακοίνωση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου της περιοχής μετά τα θετικά κρούσματα που εντοπίστηκαν
ΔΡΑΣΕΙΣ

90.000 ευρώ για την υποστύλωση του Ρωμαϊκού Υδραγωγείου της Μόριας

Χρηματοδότηση από το Υπουργείο Πολιτισμού για την άμεση υποστύλωση του μνημείου ώστε να αποφευχθεί πιθανή κατάρρευση του
ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ

«Να μεταφερθούν όλοι σε δομή 3.000 ατόμων»

Τι λέει ο Σύλλογος Κατοίκων Μόριας, Παναγιούδας, και όμορων Κοινοτήτων