× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Τερατολογίες και δημαγωγία

Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΜΠΑΝΗΣ

Δημοσίευση 22/1/2021

Τερατολογίες και δημαγωγία
Αν μιλήσεις υπέρ των προσφύγων, είσαι συνεταιράκι των διακινητών.
Αν διαφωνήσεις με την πανεπιστημιακή αστυνομία, στηρίζεις αυτούς που διαπόμπευσαν τον πρύτανη της ΑΣΟΕΕ.
Αν συμφωνούσες το 2019 με τα 12 μίλια στο Ιόνιο ήσουν προδότης, αν διαφωνείς με τα 12 μίλια στο Ιόνιο το 2020 είσαι και πάλι προδότης.
Αν θεωρείς ότι δεν υπάρχει λόγος ο Δ. Κουφοντίνας να είναι φυλακισμένος στον Δομοκό και όχι στον Κορυδαλλό, είσαι συνεργός της τρομοκρατίας -δεν υπάρχει αμφιβολία περί αυτού.
Το να μην απαντάς σε αυτό που όντως λέει ο πολιτικός σου αντίπαλος, αλλά να τον κατηγορείς για κάτι που (καταφανώς) δεν είναι, αποτελεί ένα παλιό κόλπο της δημαγωγίας. Κόλπο που έχει τρία προτερήματα:
-Δημιουργείς μια καρικατούρα του αντιπάλου.
-Δεν απαντάς στα επιχειρήματά του.
-Αλλάζεις το θέμα της συζήτησης.
Εν προκειμένω, στη (ο Πανάγαθος να την κάνει) δημόσια συζήτηση για την απεργία πείνας του Κουφοντίνα δεν έχει κατατεθεί ούτε ένα (1) επιχείρημα γιατί το ειδικό καθεστώς κράτησης ενός ισοβίτη που έχει εκτίσει ήδη δεκαεννιά χρόνια (19) φυλακή, εξυπηρετεί το δημόσιο συμφέρον και συμβάλλει στην ισορροπία του σωφρονιστικού συστήματος. Δεν κατατίθεται γιατί απλώς δεν υπάρχει.
Αυτό που προφανώς υπάρχει, είναι μια εκδικητική διάθεση και η προσπάθεια μέσω «παραδειγματικών υποθέσεων» να φαλκιδευτούν οι φιλελεύθερες και ανθρωπιστικές μεταρρυθμίσεις του σωφρονιστικού συστήματος, όπως είναι οι άδειες, οι μειωμένοι χρόνο ποινής και η έκτιση σε αγροτικές φυλακές. Ελλείψει επιχειρημάτων, υιοθετούνται η τερατολογία, ο επικοινωνιακός θόρυβος και η δολοφονία χαρακτήρων ακόμα και όσων απλώς διατυπώνουν (αυτά που θα έπρεπε είναι) αστικοδημοκρατικά αυτονόητα.
Η συνεχής χρησιμοποίηση της δημαγωγικής τερατολογίας οδηγεί εντέλει σε ένα κλίμα ιδιότυπου μακαρθισμού που περιορίζει ασφυκτικά την ελευθερίας της γνώμης, με σκοπό την επιβολή της σιωπής στους διαφωνούντες. Είναι η ελληνική εκδοχή της λογικής Όρμπαν.

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο stonisi.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ

Εφτά δολοφονίες και ύποπτοι θάνατοι συντοπιτών μας

Οι Φίλοι Ιστορικής Μνήμης και Πολιτιστικής Δημιουργίας θυμούνται με αφορμή τη συμπλήρωση 57 χρόνων από το πραξικόπημα της 21η Απριλίου
ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ

ΕΡΤ: Το παράρτημα!

Γράφει ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΛΑΔΙΤΗΣ*
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ

Πάνω από 6.000 Τούρκοι σε λίγες ημέρες

«Ευχαριστούμε την Ελλάδα που έκανε εύκολο το ταξίδι στο όμορφο νησί σας» δήλωσαν οι επισκέπτες που περίμεναν στην ουρά για να περάσουν από το Τελωνείο Μυτιλήνης, όπου τους περίμενε ούζο!
ΑΝΘΗ ΠΑΖΙΑΝΟΥ
ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ

Ιστορίες «στο Ν» για την ιστορία και τοπογραφία της Λέσβου

Ο Δημήτρης Μάντζαρης συζητά με το Σπύρο Καράβα, ομότιμο καθηγητή Νεότερης Ιστορίας στο Τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας και Ιστορίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου
ΑΧΙΝΟΣ

Πάτησε τον Αχινό, 11/4/2024

Το καυστικό σχόλιο της ημέρας
ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΑ ΜΠΛΟΥΖ

Του Αγίου Αντύπα της Περγάμου

Η γιορτή σαν σήμερα 11 Απριλίου, στο ναό του Αιγυπτίου θεού Όσιρι που ‘γινε εκκλησιά για το μαθητή του Ιωάννη του Θεολόγου και σήμερα λειτουργεί σαν τζαμί
ΣΤΡΑΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣΚΑΣ
ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ

Απούσα η Σάμος

Γράφει ο ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΑΡΛΑΣ*
ΑΧΙΝΟΣ

Πάτησε τον Αχινό, 10/4/2024

Το καυστικό σχόλιο της ημέρας
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ

Στο ταξίδι της μουσικής με τον Μανώλη Ζαχαράκη

Ο μόλις 21χρονος βιρτουόζος του πιάνου, ανοίγει φτερά για τη σύνθεση και τη Γερμανία- Μέχρι τότε τον απολαμβάνουμε στο Mythical Coast
ΑΧΙΝΟΣ

Πάτησε τον Αχινό, 9/4/2024

Το καυστικό σχόλιο της ημέρας
ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ

Αξιολόγηση; Σιγά μην φοβηθώ!

Γράφει ο ΘΕΜΗΣ ΚΛΙΟΜΙΔΙΩΤΗΣ, αναπληρωτής εκπαιδευτικός