Οι πολίτες γυρνούν μαζικά την πλάτη στο e‑food
Απόλυτη κατακραυγή στα social και διαγραφές λογαριασμών
Από το NEWSROOM Δημοσίευση 18/9/2021
Μεγάλο είναι το πλήγμα που έχει δεχθεί η μεγαλύτερη εταιρεία online delivery στην Ελλάδα έπειτα από την απόφασή της να θέσει το εκβιαστικό δίλημμα στους διανομείς της να επιλέξουν ανάμεσα στην αλλαγή εργασιακού καθεστώτος του ή την απόλυσή τους.
Η διοίκηση της εταιρείας φαίνεται ότι δεν περίμενε το γιγάντιο κύμα αλληλεγγύης που ξεσηκώθηκε για να στηρίξει τους εργαζόμενους διανομείς που επί της ουσίας τους ανάγκαζε να συνεχίσουν να δουλεύουν ως freelancer με μπλοκάκι.
Το θέμα προκάλεσε οργίλες αντιδράσεις και έλαβε ακόμα και πολιτικές προεκτάσεις, με τα κόμματα να κάνουν λόγο για "εργασιακή δυστοπία" και "εκτρωματικό χαρακτήρα του νόμου Χατζηδάκη", ενώ ανάλογες ήταν οι αντιδράσεις και των χρηστών των social media. Ενδεικτική είναι και η δημιουργία του hashtag #cancel_efood στο Twitter, το οποίο από τις βραδινές ώρες βρίσκεται στις πρώτες θέσεις και αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή θέματα στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Ωστόσο, οι αντιδράσεις δεν έμειναν μόνο σε σχόλια, καθώς πολλοί χρήστες της πλατφόρμας ήταν εκείνοι που προχώρησαν σε διαγραφή των προσωπικών τους λογαριασμών από την ιστοσελίδα, καλώντας και άλλους να απεγκαταστήσουν την εφαρμογή στα κινητά τους τηλέφωνα αλλά και σε κακές βαθμολογίες, ρίχνοντας έτσι τις αξιολογήσεις της εφαρμογής στο 1 αστέρι.
Μάλιστα, ενδεικτική της δύναμης επιρροής των social media, είναι η νέα βαθμολογία της εταιρείας, που μέσα σε λίγες ώρες κατρακύλησε από το 4.7 στο 2.9, με τα σχόλια δυσαρέσκειας των πελατών να πέφτουν βροχή!
Η νέα ανακοίνωση της εταιρείας, με την οποία αποδίδει τις εκτάσεις που έλαβε η αλλαγή εργασιακού καθεστώτος των διανομέων της σε…λανθασμένη επικοινωνία αλλά δεν ανακαλεί τα περί freelancer και ούτε εγγυάται ότι θα διατηρήσει τις συμβάσεις των εργαζομένων, όχι μόνο δεν σίγασε τις αντιδράσεις, αλλά φαίνεται να ξεσήκωσε ένα νέο κύμα αγανάκτησης.