Θα συνεχιστεί και το 2023 η καμπάνια «Greek4ForYou»
Στις τουριστικές αγορές του εξωτερικού θα στοχεύσει η καμπάνια αναφέρει η υφυπουργός Τουρισμού Σοφία Ζαχαράκη, ωστόσο μέχρι σήμερα δεν έχει παρουσιαστεί απολογισμός δράσεων
Γράφει ο ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ Δημοσίευση 13/8/2022

Την συνέχιση της καμπάνια προβολής των νησιών που δέχθηκαν τα προηγούμενα χρόνια το μεγάλο προσφυγικό κύμα, Χίος, Λέσβος, Λέρος, Σάμος και Κως ανακοίνωσε η υφυπουργός Τουρισμού Σοφία Ζαχαράκη με δηλώσεις στο ΑΠΕ – ΜΠΕ. Η καμπάνια αυτή χρηματοδοτείται από πόρους του υπουργείου Μετανάστευσης και έχει συνολικό προϋπολογισμό 2 εκατ. ευρώ, όπως είχε ανακοινωθεί από τον περασμένο Μάρτιο.
Στόχος της καμπάνιας είναι να αναδείξει την ποικιλομορφία των ταξιδιωτικών προορισμών των νησιών και τους αρχαιολογικούς χώρους, την γαστρονομική παράδοση και τα τοπικά προϊόντα, τον πολιτισμικό πλούτο και την ιδιαίτερη βιωματική τουριστική εμπειρία που προσφέρουν.
Στόχος η ενίσχυση του τουριστικού τους προϊόντος, καθώς και της εικόνας τους, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.
Ωστόσο μέχρι σήμερα, έξι μήνες μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας του υπουργείου Μετανάστευσης και του ΕΟΤ για το συγκεκριμένο ζήτημα, δεν έχουμε κανένα απολογισμό των δράσεων που αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο αυτής της καμπάνιας. Σε κάθε περίπτωση μια καμπάνια με τόσο μεγάλη χρηματοδότηση θα μπορούσε να συνδυαστεί με τις δράσεις που αναπτύσσουν οι δήμοι και οι περιφέρειες για εξοικονομηθούν πόροι.