× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Η ταλαντούχα Μαρίζα Βαμβουκλή βραβεύτηκε από την UNESCO

Και η «πολυφωνική» δασκάλα στους πρωτοπόρους εκπαιδευτικούς της παραμεθορίου

Γράφει η ΑΝΘΗ ΠΑΖΙΑΝΟΥ Δημοσίευση 9/10/2019

Η ταλαντούχα Μαρίζα Βαμβουκλή βραβεύτηκε από την UNESCO
Φωτογραφίες: Μύρων Παυλής

Είναι η ταλαντούχα μαέστρος της «Polyphonica Aegean» και της πολυπολιτισμικής χορωδίας «Cantalaloun» και βρίσκεται ανάμεσα στους 10 πρωτοπόρους εκπαιδευτικούς που βράβευσε η UNESCO για το σημαντικό τους έργο σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 4 Οκτωβρίου στο αμφιθέατρο «Γ. Κρανιδιώτης» του υπουργείου Εξωτερικών.

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Λέσβο. Αποφοίτησε με άριστα από το Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Α.Π.Θ. Παράλληλα σπούδασε πιάνο, ακορντεόν, θεωρητικά της μουσικής και σωματικό θέατρο. Συνέχισε με υποτροφία μεταπτυχιακές σπουδές στο Middlesex University στον τομέα της Μουσικής Παιδαγωγικής και στο York University της Αγγλίας πάνω στο αντικείμενο Community Music, δηλ. “Μουσική στην Κοινότητα” (μουσική δραστηριότητα και εμψύχωση κατά κύριο λόγο με ευπαθείς ομάδες πληθυσμού).

Διδάσκει ως μόνιμη μουσικός στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση από το 2003. Από το 2008 έχει αναλάβει τη μουσική προετοιμασία του prejunior τμήματος της παιδικής χορωδίας ROSARTE. Από το 2011 διευθύνει την παιδική χορωδία του Εθνικού Ωδείου Ν. Ηρακλείου Αττικής και από το 2012 και τη διαπολιτισμική παιδική χορωδία POLYPHONICA.

Επίσης, έχει εργαστεί ως μουσικοπαιδαγωγός και μουσικός εμψυχωτής σε κέντρα Ατόμων Με Ειδικές Ανάγκες, σε ψυχιατρικές μονάδες αποκατάστασης (ΕΠΙΨΥ και ΕΠΑΨΥ) και ως συνθέτης και ερμηνευτής σε ερασιτεχνικές θεατρικές ομάδες.

Είναι μέλος του «Κοινωνικού Ωδείου», μιας πρόσφατης πρωτοβουλίας καθηγητών μουσικής.

Κύριος άξονας της φιλοσοφίας της (τόσο ως μουσική πράξη όσο και ως διδασκαλία) είναι ο αυτοσχεδιασμός και η ευαισθητοποίηση στους ήχους γύρω μας (soundscapes), που οδηγούν στη δημιουργία προσωπικών ηχητικών κολλάζ-συνθέσεων. Σταθεροί εμπνευστές της είναι οι πρωτοπόροι μουσικοπαιδαγωγοί Murray Schafer και Christopher Small που αντιμετωπίζουν τη μουσική κατ' αρχήν ως πράξη-διαδικασία και όχι ως πράγμα-αντικείμενο που ανήκει μόνο στους ειδήμονες.

Διαβάστε για την εκδήλωση της UNESCO και τους βραβευμένους εκπαιδευτικούς εδώ.

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο stonisi.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ

«Λειτουργούμε στα όρια χάρη στην αυτοθυσία των γιατρών»

Συνέντευξη Τύπου της Ένωσης Ιατρών ΕΣΥ Ν.Λέσβου εν όψει της απεργιακής κινητοποίησης
ΘΡΑΣΟΣ ΑΒΡΑΑΜ
ΔΡΑΣΕΙΣ

Δημιουργικό Εργαστήριο Κολλάζ για «Ιδιαίτερα Παιδιά»

Από την Ηλιακτίδα και την Collage Connect People
ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ

Αναψαν κερί στη Χάρη της Παναγίας Αγιάσου

40 προσφυγόπουλα από το ΚΥΤ της Μόριας στα πλαίσια της εκδρομής τους στο χωριό
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Σοβαρές ενστάσεις από τον Σύλλογο Διδασκόντων του Μουσικού Σχολείου

Για την μεταστέγαση του σχολείου στον ΟΑΕΔ
ΔΡΑΣΕΙΣ

12ωρος αγώνας ιδεών!

Το πρώτο «Designathon» μεταξύ της Ελληνικής και Αμερικανικής Ακαδημαϊκής Κοινότητας
ΑΝΘΗ ΠΑΖΙΑΝΟΥ
ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ

«Η Μόρια είναι ο Ευρωπαϊκός τρόπος ζωής»

Κλιμάκιο βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ με Ευρωβουλευτές στη Μόρια καταγγέλλοντας την Κυβέρνηση «που σε τρεις μήνες έκανε τη Μόρια των 5681 κατοίκων μόρια της ντροπής των 14.000. Χωρίς προοπτική απεγκλωβισμού».
ΘΡΑΣΟΣ ΑΒΡΑΑΜ
ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

Η Αστυνομία γιορτάζει τον προστάτη της

Την Κυριακή 20 Οκτωβρίου στην Μητρόπολη Μυτιλήνης
ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ

Έκκληση για ανθρωπιστική βοήθεια

Από τις οργανώσεις Συνύπαρξη,Ηλιακτίδα, Attika Human Support, Welcome to Europe
ΔΡΑΣΕΙΣ

«Μαραθώνιος Ιδεών Τοπικής Ανάπτυξης» από την ΕΤΑΛ

Με τη συνεργασία των Πανεπιστημίων Αιγαίου και Νότιας Καλιφόρνιας
ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ

Προοδευτική Συνεργασία Μηχανικών για τις εκλογές του ΤΕΕ

Παράταξη του προοδευτικού και δημοκρατικού χώρου
ΔΡΑΣΕΙΣ

Εκπαίδευση για τη δημιουργία γεωπάρκων της UNESCO

Αντιπροσωπεία από την Κένυα στη Λέσβο προκειμένου να εκπαιδευτούν σε θέματα γεωδιατήρησης και ανάδειξης φυσικών μνημείων