× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Και επίσημα χωρίς μάσκες και self test το άνοιγμα των σχολείων

Την Τρίτη το απόγευμα ανακοινώθηκε η απόφαση της επιτροπής εμπειρογνωμόνων του Υπουργείου Παιδείας η οποία συνεδρίαζε για αρκετές ώρες

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 30/8/2022

Και επίσημα χωρίς μάσκες και self test το άνοιγμα των σχολείων
Τα σχολεία ανοίγουν στις 12 Σεπτέμβρη και δεν θα θυμίζουν με τίποτα την εποχή της πανδημίας του κορονοϊού, καθώς η επιστροφή των μαθητών θα γίνει χωρίς self test και χωρίς μάσκα.
 Παράλληλα η σύσταση για τεστ σε περίπτωση συμπτωμάτων παραμένει ισχυρή και η χρήση μάσκας πλέον θα είναι προαιρετική.

Επιπλέον, σε περίπτωση κρούσματος θα ισχύει ότι λέει το υγειονομικό πρωτόκολλο, δηλαδή καραντίνα πέντε ημερών και η έξοδος από αυτή θα γίνεται με μάσκα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα Υπουργεία Παιδείας και Θρησκευμάτων και Υγείας εκδίδουν από κοινού την ανακοίνωση, καθώς έκαναν δεκτή την εισήγηση για τα σχολεία της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων του Υπουργείου Υγείας, η οποία συνεδρίασε σήμερα.

Οι νέοι κανόνες

  • Παραμένει προαιρετική η χρήση προστατευτικής μάσκας.
  • Ως γενική οδηγία, όταν ένα παιδί εμφανίσει συμπτώματα παραμένει σπίτι (όπως ισχύει με κάθε περίπτωση ίωσης ή λοίμωξης).
  • Συστήνεται η διενέργεια αυτοδιαγνωστικού ελέγχου σε περίπτωση συμπτωμάτων.
  • Σε περίπτωση θετικού κρούσματος, εφαρμόζονται τα μέτρα απομόνωσης που ισχύουν για τον γενικό πληθυσμό, δηλαδή παραμονή σε απομόνωση επί πέντε ημέρες τουλάχιστον και αποφυγή επαφής με άλλα άτομα. Μετά την πάροδο πέντε ημερών απομόνωσης και εφόσον δεν υπάρχουν συμπτώματα ή τα συμπτώματα μετά το πενθήμερο βελτιώνονται με πλήρη υποχώρηση του πυρετού για ένα 24ωρο χωρίς την χρήση αντιπυρετικών, διακοπή απομόνωσης. Επιστροφή στο σχολείο με υποχρεωτική χρήση μάσκας υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλής μάσκας για τουλάχιστον άλλες πέντε ημέρες από την λήξη της απομόνωσης.
  • Τήρηση της υγιεινής των χεριών.
  • Επαρκής αερισμός των χώρων, σύμφωνα με τις ισχύουσες οδηγίες.
  • Τα υγειονομικά μέτρα θα επανεξεταστούν σε περίπτωση αλλαγής των επιδημιολογικών δεδομένων.

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο stonisi.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

Εξι μήνες σε αναστολή γιατί… άνοιξαν λάκκο σε αρχαιολογικό χώρο

7 άτομα καταδίκασε το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Μυτιλήνης για «εργασίες» στου Απελή
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Πασχαλινές εκπτώσεις σε αναπληρωτές εκπαιδευτικούς

Αφορά ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια που θα εκδοθούν για τις εορτές του Πάσχα
ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

Ελεύθεροι μέχρι τη δίκη τραυματιοφορέας και ιδιοκτήτης γραφείου τελετών

Μετά την παρέλευση έξι μηνων αποφυλακίστηκαν με περιοριστικούς όρους
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ

Λαμπάδες... origami στο Δημοτικό Σχολείο Νέων Κυδωνιών

Μια πρωτότυπη πασχαλινή δράση
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Μαθητές από το Χαλάνδρι στο Μουσείο Προσφυγικής Μνήμης

Εμαθαν για την ιστορία των παραλίων της Μ. Ασίας
ΥΓΕΙΑ

«Να τα βάλετε με τα αφεντικά σας κ. Καλλιάνε, όχι με τους γιατρούς»

Με μια συγκλονιστική ανάρτηση η Μυτιληνιά, Μίρνα Φαφουτέλλη, που έχασε τον άντρα της απαντά στο ξέσπασμα οργής του βουλευτή της ΝΔ, Γιάννη Καλλιάνου
ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

Συνελήφθη για ναρκωτικά στη Μυτιλήνη

Βρέθηκαν στην κατοχή του χάπια και χασίς
ΑΤΖΕΝΤΑ

Διήμερο πανηγύρι στη Λουτρόπολη Θερμής

Το πρόγραμμα εορτασμού του Αγίου Γεωργίου από τον Λαογραφικό Σύλλογο Λουτρόπολης Θερμής
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Μαθητές συζητούν με τον Χριστόφα

Συνάντηση του Δημάρχου Μυτιλήνης Παναγιώτη Χριστόφα με μαθητές και μαθήτριες του Γυμνασίου Θερμής
ΜΟΥΣΙΚΗ

Μοναδικό μουσικοχορευτικό αφιέρωμα στον Μάνο Λοϊζο

Από το 1ο και 2ο ΕΠΑΛ Μυτιλήνης με το Εργαστηριακό Κέντρο Μυτιλήνης
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

«Ο κόσμος της Σοφίας» απέκτησε ιστοσελίδα

Xάρη στους μαθητές του ΕΠΑΛ Καλλονής
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Ανακαινίστηκε ο δημοτικός σταθμός «Μαρία Αμπατζή»

Πραγματοποιήθηκαν εργασίες τόσο στον εσωτερικό όσο και στον εξωτερικό χώρο του κτιρίου, ώστε ο σταθμός να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις λειτουργικότητας