× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Δύο σχέδια του 3ου Γυμνασίου Μυτιλήνης για το Erasmus+

Συνεργασία με σχολεία από Πορτογαλία, Πολωνία, Ιταλία και Φινλανδία, αλλά και σχολική εκπαίδευση προσωπικού σε θέματα νέων τεχνολογιών και καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 6/11/2019

Δύο σχέδια του 3ου Γυμνασίου Μυτιλήνης για το Erasmus+

Το 3ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης υλοποιεί δύο σχέδια στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+: Το πρώτο αποτελεί σχέδιο σύμπραξης σχολείων (Erasmus+ ΚΑ229) σε συνεργασία με σχολεία από Πορτογαλία, Πολωνία, Ιταλία και Φινλανδία, ενώ το δεύτερο (Erasmus+ KA101) είναι σχέδιο Κινητικότητας προσωπικού σχολικής εκπαίδευσης για επιμόρφωση σε θέματα νέων τεχνολογιών και καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στα πλαίσια της κινητικότητας προσωπικού, δυο καθηγήτριές ξένων γλωσσών του σχολείου παρευρέθησαν στο Βερολίνο από 14 έως 26 Οκτωβρίου, όπου συμμετείχαν σε δύο διαδοχικά, αγγλόφωνα σεμινάρια διάρκειας μίας εβδομάδας το καθένα. Στο πρώτο σεμινάριο με θέμα "Project teaching learning", δούλεψαν πάνω σε σενάρια συνεργατικής μάθησης με τη χρήση ομαδοσυνεργατικών πλάνων (projects). Οι μαθητές υπό την επίβλεψη και συμπαράσταση του ή των καθηγητών αποφασίζουν να ασχοληθούν με ένα συγκεκριμένο θέμα το οποίο μπορεί να έχει ευρύτερες κοινωνικές, περιβαλλοντικές ή άλλες προεκτάσεις στην τοπική κοινότητα. Εργάζονται χωρισμένοι σε ομάδες, με στόχο να καταλήξουν σε συγκεκριμένες προτάσεις και λύσεις. Στο σε-μινάριο συμμετείχαν καθηγητές των τριών βαθμίδων εκπαίδευσης από Πορτογαλία, Ελλάδα, Ισπανία και Ντουμπάι.

Στο δεύτερο με θέμα "Integrating Innovation and Creativity into Teaching" εξοικειώθηκαν με δημιουργικά παιχνίδια στην τάξη και με τη χρήση πλατφόρμων εκπαίδευσης, οι οποίες προσφέρουν τη δυνατότητα να εμπλουτιστεί το μάθημα με σύγχρονες κι ευχάριστες μεθόδους και τρόπους εμπέδωσης κι αξιολόγησης. Στο σεμινάριο αυτό συμμετείχαν εκπαιδευτικοί από Ισπανία, Ελλάδα και Ιταλία.
Επόμενο στάδιο του σχεδίου είναι η ενημέρωση όλου του διδακτικού προσωπικού για τα αποτελέσματα των σεμιναρίων, από τους δύο εκπαιδευτικούς, και η εφαρμογή στην τάξη των νέων αυτών διδακτικών πρακτικών και μεθόδων.

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο stonisi.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

Εξι μήνες σε αναστολή γιατί… άνοιξαν λάκκο σε αρχαιολογικό χώρο

7 άτομα καταδίκασε το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Μυτιλήνης για «εργασίες» στου Απελή
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Πασχαλινές εκπτώσεις σε αναπληρωτές εκπαιδευτικούς

Αφορά ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια που θα εκδοθούν για τις εορτές του Πάσχα
ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

Ελεύθεροι μέχρι τη δίκη τραυματιοφορέας και ιδιοκτήτης γραφείου τελετών

Μετά την παρέλευση έξι μηνων αποφυλακίστηκαν με περιοριστικούς όρους
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ

Λαμπάδες... origami στο Δημοτικό Σχολείο Νέων Κυδωνιών

Μια πρωτότυπη πασχαλινή δράση
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Μαθητές από το Χαλάνδρι στο Μουσείο Προσφυγικής Μνήμης

Εμαθαν για την ιστορία των παραλίων της Μ. Ασίας
ΥΓΕΙΑ

«Να τα βάλετε με τα αφεντικά σας κ. Καλλιάνε, όχι με τους γιατρούς»

Με μια συγκλονιστική ανάρτηση η Μυτιληνιά, Μίρνα Φαφουτέλλη, που έχασε τον άντρα της απαντά στο ξέσπασμα οργής του βουλευτή της ΝΔ, Γιάννη Καλλιάνου
ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

Συνελήφθη για ναρκωτικά στη Μυτιλήνη

Βρέθηκαν στην κατοχή του χάπια και χασίς
ΑΤΖΕΝΤΑ

Διήμερο πανηγύρι στη Λουτρόπολη Θερμής

Το πρόγραμμα εορτασμού του Αγίου Γεωργίου από τον Λαογραφικό Σύλλογο Λουτρόπολης Θερμής
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Μαθητές συζητούν με τον Χριστόφα

Συνάντηση του Δημάρχου Μυτιλήνης Παναγιώτη Χριστόφα με μαθητές και μαθήτριες του Γυμνασίου Θερμής
ΜΟΥΣΙΚΗ

Μοναδικό μουσικοχορευτικό αφιέρωμα στον Μάνο Λοϊζο

Από το 1ο και 2ο ΕΠΑΛ Μυτιλήνης με το Εργαστηριακό Κέντρο Μυτιλήνης
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

«Ο κόσμος της Σοφίας» απέκτησε ιστοσελίδα

Xάρη στους μαθητές του ΕΠΑΛ Καλλονής
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Ανακαινίστηκε ο δημοτικός σταθμός «Μαρία Αμπατζή»

Πραγματοποιήθηκαν εργασίες τόσο στον εσωτερικό όσο και στον εξωτερικό χώρο του κτιρίου, ώστε ο σταθμός να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις λειτουργικότητας