Black Friday vs Ενδιάμεσες εκπτώσεις, σημειώσατε 1!
Ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Μυτιλήνης, Παναγιώτης Παπαρίσβας, επισημαίνει τη μεγάλη απήχηση της μιας και την αποδυνάμωση των άλλων
Γράφει ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΗΣ Δημοσίευση 19/11/2019
Συνέλευση πραγματοποίησε ο Εμπορικός Σύλλογος Μυτιλήνης, στην Αίθουσα «Ιωάννης Παυλακέλλης» του Επιμελητηρίου Λέσβου, χθες το απόγευμα, μεταξύ των μελών του. Σε αυτή συζητήθηκαν αρκετά φλέγοντα ζητήματα, που απασχολούν τον επιχειρηματικό κόσμο, όπως είναι η διαμόρφωση της αγοράς συγκριτικά με το διαδίκτυο, αλλά και την Τουρκία, καθώς επίσης και η δημιουργία προσεχώς μεγάλων καταστημάτων στο νησί, όπως τα Jumbo στην Καλλονή. Επιπρόσθετα, προχώρησαν και σε κάποιες αλλαγές στο καταστατικό του συλλόγου για την εύρυθμη λειτουργία του.
Παρών στη συνέλευση ήταν και ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου, Βαγγέλης Μυρσινιάς, ενημερώνοντας τα μέλη του Εμπορικού Συλλόγου Μυτιλήνης ως προς τις επενδύσεις που βρίσκονται στα σκαριά στον τουρισμό, ενώ η συζήτηση περιστράφηκε και γύρω από τις ενέργειες που έχουν γίνει για να ανοίξει εκ νέου ο κλάδος της κρουαζιέρας και η Λέσβος να αποτελέσει ξανά προορισμό.
Ασφαλώς, από την κουβέντα δεν θα μπορούσε να λείπει και το προσφυγικό - μεταναστευτικό, με διάφορες τοποθετήσεις γύρω από τα όσα προωθούνται τις τελευταίες ημέρες από την Κυβέρνηση, στο σχέδιο της οποίας περιλαμβάνεται η δημιουργία κλειστών κέντρων στα νησιά του ανατολικού Αιγαίου, μεταξύ των οποίων και η Λέσβος.
Μιλώντας στο «Ν» ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Μυτιλήνηε, παναγιώτης Παπαρίσβας, εξέφρασε την ικανοποίησή του από την ανταπόκριση των μελών, αλλά και από τα όσα συζητήθηκαν.
Ερωτηθείς για την επερχόμενη Black Friday, στις 29 Νοεμβρίου, επεσήμανε μάλιστα πως «παρότι αμερικανόφερτος θεσμός, είχε πολύ μεγάλη απήχηση στην ελληνική αγορά τα προηγούμενα χρόνια», ωστόσο σχολίασε ότι «παρατηρείται μια μικρή ύφεση λίγο πριν και λίγο μετά από τη συγκεκριμένη περίοδο, αφού το καταναλωτικό κοινό περιμένει τις προσφορές αυτών των ημερών.»
Όπως διευκρινίζει ο κ. Παπαρίσβας «με τέτοιους είδους θεσμούς, όπως η Black Friday, δίνεται επιπλέον ερέθισμα στον καταναλωτή, τονώνοντας την αγορά κι αυτό είναι το σημαντικότερο εν τέλει.»
Για μια ακόμα φορά πάντως, με επίσημη τοποθέτηση όπως συμβαίνει εξάλλου σε όλη τη χώρα από τους Εμπορικούς Συλλόγους, στηλιτεύεται ο θεσμός των ενδιάμεσων εκπτώσεων, που ισχύει για ένα 15ήμερο σε Μάιο και Νοέμβριο. Ο κ. Παπαρίσβας σχολίασε χαρακτηριστικά πως «οι ενδιάμεσες εκτπώσεις δεν έχουν κανέναν απολύτως νόημα. Είναι αποτυχημένες και από μόνες του έχουν απαξιωθεί τόσο καταναλωτικά όσο και εμπορικά. Τέτοιου είδους θεσμοί, μάλιστα, όπως η Black Friday, τις αποδυναμώνουν ακόμα περισσότερο.»