Η γραμμή Πειραιάς ‑ Χίος – Μυτιλήνη στο μικροσκόπιο της Επιτροπής Ανταγωνισμού
Παράταση του υφιστάμενου καθεστώτος ακτοπλοϊκών δρομολογίων στην κύρια γραμμή του βορείου Αιγαίου για δύο ακόμη χρόνια προβλέπει η εισήγηση
Γράφει ο ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ Δημοσίευση 27/3/2023

Η ακτοπλοϊκή γραμμή Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη θα μπει στο μικροσκόπιο της Επιτροπής Ανταγωνισμού στις 24 Μάη. Την ημέρα αυτή θα συνεδριάσει η ολομέλεια της Επιτροπής προκειμένου να εξετάσει αν θα συνεχιστεί το υφιστάμενο καθεστώς εξυπηρέτησης της γραμμής από τις θυγατρικές εταιρείες της Group Attica (δηλαδή τις εταιρείες Hellenic Seaways και Blue Star Ferries).
Τo 2018 η Group Attica είχε υποχρεωθεί – από την Επιτροπή - να συνεχίσει το καθεστώς εξυπηρέτησης της γραμμής με επτά δρομολόγια την εβδομάδα την περίοδο Ιουνίου – Αυγούστου και τέσσερα δρομολόγια την περίοδο Σεπτεμβρίου – Μαΐου. Στα τέσσερα δρομολόγια της χειμερινής περιόδου δεν περιλαμβάνονται αυτά που καλύπτουν άγονες γραμμές, δηλαδή τα δρομολόγια που περιλαμβάνουν προσεγγίσεις σε Ψαρά και Οινούσες. Αυτό, για τους κατοίκους των δύο μεγάλων νησιών σημαίνει πως η εταιρεία είχε αναλάβει την υποχρέωση να εκτελεί το χειμώνα έξι δρομολόγια την εβδομάδα.
Σύμφωνα με δελτίο τύπου της Επιτροπής Ανταγωνισμού η εισήγηση προς την ολομέλεια της Επιτροπής προβλέπει συνέχιση του υφιστάμενου καθεστώτος μέχρι τις 26 Απριλίου του 2024.
Η εισήγηση δεν είναι δεσμευτική για την ολομέλεια της Επιτροπής Ανταγωνισμού. Στην συνεδρίαση θα παρουσιαστούν επίσης οι απόψεις της Group Attica και άλλων ενδιαφερόμενων μερών.