× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

ΕΠΑΛ Καλλονής και ERASMUS+ στη Λισαβόνα!

Μαθητές και μαθήτριες των τομέων Πληροφορικής και Διοίκησης & Οικονομίας συμμετέχουν σε κατάρτιση δύο εβδομάδων

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 30/1/2020

ΕΠΑΛ Καλλονής και ERASMUS+ στη Λισαβόνα!

Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μαθησιακής Κινητικότητας ΚΑ1 Erasmus+ υλοποιεί το Επαγγελματικό Λύκειο Καλλονής κατά το σχολικό έτος 2019-2020, πλήρως χρηματοδοτούμενο από το ΙΚΥ, με τίτλο «Βελτιώνοντας τη δέσμευση των μαθητών με την απασχολησιμότητα. Προγραμματίζοντας σε PHP – Δημιουργώντας Δυναμικές Ιστοσελίδες.»

Υπεύθυνη επικοινωνίας του προγράμματος είναι η κ. Ευαγγέλου Φωτεινή, εκπαιδευτικός Πληροφορικής του Σχολείου. 

Στο πρόγραμμα θα συμμετάσχουν 16 μαθητές του Επαγγελματικού Λυκείου Καλλονής, οι οποίοι θα προέρχονται από τους Τομείς Πληροφορικής και Διοίκησης & Οικονομίας. Οι συμμετέχοντες μαθητές θα επισκεφθούν τη Λισαβόνα της Πορτογαλίας για δύο εβδομάδες κατά το χρονικό διάστημα από 10-02-2020 έως 25-02-2020. Θα συνοδεύονται από δύο συνοδούς εκπαιδευτικούς.

Κατά την παραμονή τους στην Λισαβόνα θα παρακολουθήσουν σεμινάρια  σε καινοτόμα και σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα, στο αντικείμενο της Πληροφορικής και θα καταρτιστούν στη Δημιουργία Δυναμικών Ιστοσελίδων, θα συμμετάσχουν σε τεχνικές και επαγγελματικές επισκέψεις σε μεγάλες εταιρείες και οργανισμούς της Πορτογαλίας, αλλά και παγκόσμιους (πχ. Google, Healy Hundson) επιτυγχάνοντας τη βελτίωση του γνωστικού αντικειμένου, την ανάπτυξη δεξιοτήτων, την διεύρυνση καινοτόμων μεθόδων και καλών πρακτικών μάθησης, την προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη, την ανάπτυξη γλωσσικών δεξιοτήτων και τη σύνδεση του σχολείου με την αγορά εργασίας, καθώς με την επιτυχή παρακολούθηση της κατάρτισης οι μαθητές θα έχουν εμπλουτίσει το Βιογραφικό τους.

Επιπλέον, θα υλοποιηθούν πολιτιστικές δραστηριότητες με επισκέψεις σε μουσεία, χώρους ιστορικού ενδιαφέροντος και σημαντικά αξιοθέατα της περιοχής, για την ανάπτυξη πολιτιστικών δεξιοτήτων, αλλά και ατομικών δεξιοτήτων και ικανοτήτων που είναι ιδιαίτερα χρήσιμες στην καθημερινή ζωή.

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο stonisi.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ

Στις 4 Μαΐου μεταφέρεται η απεργία της Πρωτομαγιάς

Με απόφαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΓΣΕΕ
ΔΡΑΣΕΙΣ

Σώζοντας ένα γλάρο!

Τρίτο περιστατικό διάσωσης πουλιού σε λίγες μέρες, από τους Προσκόπους της Λέσβου μέλη της Προσκοπικής Ομάδας Διάσωσης Άγριας Ζωής
ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ

«Ρεκόρ αποκλεισμού προσφυγόπουλων από τα σχολεία»

Αναλυτική έκθεση από την «Υποστήριξη Προσφύγων στο Αιγαίο»
ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ

«Ενιαίο μέτωπο από μηδενική βάση» για τη νέα δομή

Ανακοίνωση της Επιτροπής Αγώνα με αφορμή τη συνεδρίαση και την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Μυτιλήνης για τη Βάστρια
ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ

«Η δομή της Βάστριας δεν θα είναι ευρωπαϊκό έδαφος»

Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου για το μεταναστευτικό και στην οριακή απόφαση που ελήφθη υπέρ της νέας δομής, αναφέρεται η επικεφαλής της Πυξίδας, Εριφύλη Χιωτέλλη
ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Μόνο ένα τεστ θετικό και 5 οι «αρνητές» στα Λύκεια

Επαναληπτικό self test την Τετάρτη, λέει ο προϊστάμενος της Β’θμιας Εκπαίδευσης, Τ. Θεοφανέλλης- Τι λένε οι «αρνητές»
ΑΝΘΗ ΠΑΖΙΑΝΟΥ
ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

Οδηγούσαν χωρίς δίπλωμα

Συνελήφθησαν με μηχανάκι στην πλατεία Σαπφούς
ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

Καλλιεργητές χασίς

Συνελήφθησαν τρία άτομα την Παρασκευή από το Τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών στη Βόρεια Λέσβο
ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ

Ερωτηματολόγιο για το Μεταναστευτικό

Με πρωτοβουλία του Δικτύου Κοινοτήτων Λέσβου μετά την πρόσφατη οριακή απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Το ΠΑΜΕ στην πλ. Σαπφούς την Τετάρτη

Ημέρα δράσης για την εκπαίδευση
ΑΤΖΕΝΤΑ

«Εργαζόμενοι στο προσφυγικό», σε σύσκεψη

Την Παρασκευή το απόγευμα στο Πάρκο Χατζηδήμου
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Πρώτο κουδούνι στα Λύκεια με παρατράγουδα

4 περιπτώσεις γονέων αρνήθηκαν τη διενέργεια self-test στα παιδιά τους
ΑΝΘΗ ΠΑΖΙΑΝΟΥ