Πανελλήνια Διάκριση του 3ου Νηπιαγωγείου Μυτιλήνης
Στον Μαθητικό Διαγωνισμό της Ύπατης Αρμοστείας «Όσα δεν μπαίνουν στη βαλίτσα»!
Από το NEWSROOM Δημοσίευση 22/6/2020
Το 3ο Νηπιαγωγείο Μυτιλήνης συμμετείχε για το σχολικό έτος 2019-20, στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό για τους Πρόσφυγες, της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ με μια ομαδική εργασία ζωγραφικής-κολλάζ με θέμα: «’Όσα δεν μπαίνουν στη βαλίτσα» στέλνοντας μήνυμα αλληλεγγύης και ανθρωπιάς για τους συνανθρώπους μας που έχουν ξεριζωθεί από τον πόλεμο.
Μέσα από το έργο τους τα παιδιά «μίλησαν» για όλα εκείνα που δεν χωράνε σε μια βαλίτσα αλλά είναι πολύτιμα και τα κουβαλούν όλοι μαζί όπου και να βρεθούν, όπως: όνειρα, αγάπη, γνώσεις, φαντασία, ήθη, έθιμα, παραδόσεις.
Η Επιτροπή αξιολόγησης του διαγωνισμού, αποτελούμενη από εκπροσώπους των φορέων που συμμετέχουν στην Επιτροπή Ευαισθητοποίησης των Νέων, βράβευσε τη συμμετοχή του 3ου Νηπιαγωγείου Μυτιλήνης ανάμεσα σε σχολεία από όλη την Ελλάδα, αποστέλλοντας διπλώματα και φωτογραφικές μηχανές στους μαθητές που συμμετείχαν, ενώ συνεχάρη τις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς του σχολείου: Ιωάννα Πατιού και Παναγιώτα Κουδουνά για τον συντονισμό της παραπάνω δράσης.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου που έλαβε διάκριση: Φούτσας Βασίλειος, Κρητίδου Πετρίνα, Νησιώτου Αφροδίτη, Βερβερόπουλος Βασίλειος, Χατζηφώτη Δέσποινα, Σούλης Γεώργιος, Μπαλτζή Ίριδα, Μαχλέρας Ευάγγελος, Τσομολάρι Ντεσάρ, Ορφανίδης Ηλίας, Σπύρου Μαρία.
Η θεματική
Η ιστορία του ανθρώπινου είδους είναι μια ιστορία συνεχούς μετακίνησης προς κάτι καλύτερο – εκατομμύρια προσωπικές εμπειρίες ανθρώπων που οδηγούνται πολύ συχνά, ακόμα και περισσότερες από μία φορές στην πορεία της ζωής τους, μακριά από τις εστίες τους. Άνθρωποι που ξεριζώνονται για να βρουν ασφάλεια, προστασία και ένα καλύτερο μέλλον για τους ίδιους και τις οικογένειές τους.
Ας σκεφτούμε, πώς θα ήταν ο κόσμος μας αν τόσοι άνθρωποι μέσα στην ιστορία δεν είχαν βρει καταφύγιο σε μια άλλη χώρα, όταν η δική τους δεν μπορούσε πια να τους προστατεύσεις; Πόσα θα χάναμε από την κοινή μας ζωή αν οι άνθρωποι έχαναν τη δυνατότητα να ακολουθήσουν το ταλέντο και τις δεξιότητές τους; Τι θα γινόταν αν ο Albert Einstein δεν έβρισκε καταφύγιο στην Αμερική; Πώς θα ήταν η επιστήμη της ψυχανάλυσης σήμερα αν ο Sigmund Freud δεν είχε διαφύγει από την Αυστρία;