× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Έμαθε για τον Παρθενώνα και διεκδίκησε πίσω τα γλυπτά από το Βρετανικό Μουσείο

Μιλήσαμε με τον Steffen Streich που έστειλε μήνυμα με το ποδήλατό του στο Λονδίνο για τη ζωή του στη Στύψη Λέσβου που επιμένει να ζει από το 2003

Γράφει η ΑΝΘΗ ΠΑΖΙΑΝΟΥ Δημοσίευση 7/9/2022

Ο Steffen Streich, λάτρης του ποδηλάτου, της Στύψης και της φύσης τα έχει καταφέρει, έτσι ώστε να μπορεί να ασχολείται με αυτά που αγαπά και να στηρίζει παράλληλα την οικογένειά του. Η Στύψη τον αγαπά ως Γερμανό που προβάλλει με τα βραβεία του στο ποδήλατο τον τόπο και η σύζυγός του τον στηρίζει στις μαραθώνιες ποδηλατικές διαδρομές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ηρθε για συνέντευξη στην κάμερα του «Ν» με ένα μπλουζάκι για τη Στύψη.

Μετακόμισαν στη Στύψη το μακρινό 2003 με τη γυναίκα του, αγάπησαν το χωριό και το χωριό τους αγάπησε επίσης. Εκείνη έχει ιδρύσει ένα τουριστικό γραφείο το Stipsi Tours, ο γιος τους ένα κατάστημα στον Μόλυβο και εκείνος ασχολείται όλο το χρόνο με αγροτικές δουλειές.

Διένυσε μαζί με άλλους Έλληνες ποδηλάτες μια απόσταση 3.000km με βροχή, κρύο, ζέστη από το Βρετανικό Μουσείο του Λονδίνου έως την Αθήνα και την Ακρόπολη για να ζητήσουν πίσω τα γλυπτά του Παρθενώνα ενισχύοντας το μήνυμα: «Bring them back». «Είδαμε όμορφα τοπία, όμορφους ανθρώπους ..που μας δώσανε κουράγιο, αγάπη και δύναμη σε όλη μας την πορεία για να πούμε με τον δικό μας τρόπο #bringthemback .. Μια ξεχωριστή εμπειρία για ολους μας με ανάμεικτα συναισθήματα κάθε φορά και κάτι μοναδικό ! Σε κάθε χώρα ,χωριό όπου περάσαμε βρήκαμε τεράστια αγάπη και ανταπόκριση από τον κόσμο  για αυτό που κάναμε που κάθε φορά μας γέμιζε συγκίνηση και μας έδινε την δύναμη να πάμε παρακάτω ! Πολύς κόσμος από όλες τις εθνικότητες είναι υπέρ αυτής της διαμαρτυρίας για να επιστραφούν τα αγάλματα εκεί όπου ανήκουν ! Στην Ελλάδα μας ! Ας ελπίσουμε ότι βάλαμε και εμείς ένα λιθαράκι με τον δικό μας τρόπο να έρθουμε πιο κοντά σε αυτήν την ιερή μέρα !!» λέει με την ομάδα του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

H παρέα ξεκίνησε από το Λονδίνο στις 14 Αυγούστου και έφτασε στην Αθήνα σε 14 ημέρες. Ακούστε τι μας είπε ο ίδιος:

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο stonisi.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Παντρεύτηκε ο Νίκος Γιαννάκας

Το απόγευμα της Λαμπροδευτέρας ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού και Επιχειρηματικότητας παντρεύτηκε την εκλεκτή της καρδιάς του Χρύσα Κεραμίδου
ΔΡΑΣΕΙΣ

Το Κυνήγι του Κρυμμένου Αυγού στα Τσαμάκια

Την Λαμπροτρίτη, στις 11 π.μ. με διοργανωτή την Αντιδημαρχία Πολιτισμού του Δήμου Μυτιλήνης
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Δύο εβδομάδες εκτός δρομολογίων το Νήσος Σάμος

Από 15 ως 31 Μαϊού, για τις ανάγκες συντήρησης του πλοίου

Έκαναν κούνια και στα Μιστεγνά

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο εκκλησάκι του Αγίου Γεωργίου στην περιοχή

Γεωτρήσεις στη Γέρα για την επίλυση των προβλημάτων ύδρευσης

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΛ Παναγιώτης Βάλεσης, γίνεται προσπάθεια επίσπευσης των ενεργειών που απαιτούνται για την επίλυση των χρόνιων προβλημάτων επάρκειας νερού που αντιμετωπίζει η περιοχή
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Λαμπροβδομάδα με ζέστη και Σάββατο με καταιγίδες και κρύο

Έντονη αστάθεια θα παρουσιάσει ο καιρός στη Λέσβο προς τα τέλη της εβδομάδα, με βροχές και πτώση της θερμοκρασίας
ΘΕΑΤΡΟ

Πάσχα με θέατρο στο Παλαιοχώρι

Ακολούθησε ούζο και καλή διάθεση
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΜΟΥΣΙΚΗ

Ανοίγει το Parasol στη Σκάλα Ερεσού

Μιλήσαμε με τον παρά λίγο 34χρονο, νέο ιδιοκτήτη του ιστορικού μπαρ, καφέ, σημείου αναφοράς, Θανάση Καραολάνη που το ξανάφτιαξε με τα χέρια του
ΑΝΘΗ ΠΑΖΙΑΝΟΥ

Πανηγυρίζει η Μονή Αγίου Ραφαήλ στο Λόφο των Καρυών

Ξεχωριστή μέρα για τη Λέσβο η Λαμπροτρίτη 7 Mαίου

Δευτερανάσταση σε Ίππειος και Μιστεγνά

Δείτε εδώ τα έθιμα που συνδέονται μαζί της

Εντυπωσιακές εικόνες από την Ανάσταση στο Μεσαγρό

Οι κάτοικοι του χωριού της Λέσβου τίμησαν την κορυφαία γιορτή της Χριστιανοσύνης

Αντιμετωπίσθηκε άμεσα η φωτιά στην Πεδή της Βορειοατολικής Λέσβου

Ένα Ι.Χ. επιβατικό αυτοκίνητο που πήρε φωτιά είχε ως αποτέλεσμα να μεταδοθεί γρήγορα η φωτιά στα παρακείμενα πεύκα. Ωστόσο η άμεση επέμβαση της πυροσβεστικής οδήγησε στην γρήγορη κατάσβεση.