× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ

Αγγλικά ακατάλληλα για ανήλικους σε σχολεία της Λέσβου

«Κι όποιος γονιός έχει πρόβλημα, ξέρω καράτε, δέρνω γονείς, τον Εισαγγελέα επισκέπτομαι συχνά» φέρεται να λέει εκπαιδευτικός σε μαθητές. Περίπτωση που χρήζει άμεσα βοήθειας και παρέμβασης!

Γράφει η ΑΝΘΗ ΠΑΖΙΑΝΟΥ Δημοσίευση 18/10/2022

Αγγλικά ακατάλληλα για ανήλικους σε σχολεία της Λέσβου

Μία πρωτόγνωρη κατάσταση για τα σχολικά πράγματα της Λέσβου, βιώνουν μαθήτριες και μαθητές Γυμνασίων του νησιού. Εκπαιδευτικός μαθήματος Αγγλικών φαίνεται να χρήζει άμεσης βοήθειας, ενώ την ίδια ώρα απαιτείται ΣΗΜΕΡΑ παρέμβαση της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου, της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου, των διευθύνσεων των σχολείων όπου διδάσκει, αν όχι και Εισαγγελέα για να απομακρυνθεί από τα παιδιά το συντομότερο λόγω της κατάστασης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εκπαιδευτικός με χρόνια προϋπηρεσίας στο δημόσιο σχολείο εκτοξεύει απειλές την ώρα του μαθήματος σε παιδιά 12 και 13 ετών, για τους γονείς τους, αν είναι οι τελευταίοι ύποπτοι ότι κατήγγειλαν ανάρμοστη συμπεριφορά. Το δε μάθημα, από την αρχή της σχολικής χρονιάς, εξελίσσεται σε έναν μακρύ μονόλογο απειλών και εκβιασμών με αποδέκτες τα παιδιά.

«Κάποιοι γονείς, δεν ξέρω ποιοι ξενέρωτοι γονείς ήταν, πήγαν και είπαν στη Διεύθυνση ότι εγώ σας μιλάω για την πραγματική μου ζωή. Ε.. τώρα δεν έχω θέμα, όποιος γονιός έχει θέμα, δεν με ενοχλεί, ας έρθει πρόσωπο με πρόσωπο να με αντιμετωπίσει. Εχω καφέ ζώνη στο καράτε, δέρνω γονείς. Τον εισαγγελέα επισκέπτομαι πολύ συχνά… Μάλιστα ενδεικτικά (σ.σ. την τάδε ημερομηνία) μοίρασα μηνύσεις για (σ.σ. εξιστορεί περιστατικά σχολείων)» φέρεται να είπε στα παιδιά την ώρα του μαθήματος των Αγγλικών. Οι φωνές μοιάζουν τόσο δυνατές που απορεί κανείς αν οι διευθύνσεις των σχολείων έχουν παρέμβει.

Σύμφωνα με τα ντοκουμέντα που έχει στη διάθεσή του το «Ν», κάποιες απειλές, με τον ρυθμό επανάληψής του και το ανάλογο ύφος, προκαλούν ειρωνικά σχόλια από πλευράς μαθητών εκτός του μαθήματος και όταν λείπει το εν λόγω άτομο, γεγονός που δείχνει ότι η κατάσταση έχει ξεφύγει και για το ίδιο το άτομο που διδάσκει, γιατί προφανώς δεν θα πρέπει να γίνεται υποκείμενο ειρωνείας στα σχολεία. Σχεδόν όλα τα παιδιά όμως στην κυριολεξία φοβούνται είτε με αυτά που ακούν, είτε με τις αντιδράσεις  του ατόμου ενόσω... παραληρεί. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στόχος του ρεπορτάζ του «Ν» δεν είναι να εξευτελιστεί εκπαιδευτικός ή μαθητές, γι’ αυτό δεν γίνεται αναφορά ούτε στο όνομα, ούτε καν στο φύλο εκπαιδευτικού, ούτε στα σχολεία όπου γίνονται αυτά τα περίεργα «μαθήματα». Στόχος είναι να βρεθεί άμεσα λύση.

«Όποιος γονιός μου κάνει μαγκιές, έχω φίλους σε (σ.σ. αναφέρεται σε στελέχη αρχών). Αν έχει επιχείρηση, θα ανοίξω αντίπαλη επιχείρηση και θα τη σβήσω. Εχω τάδε (σ.σ. μορφή) εταιρείας. Περάστε το μήνυμα στους γονείς!» φέρεται να είναι ένα άλλο «μάθημα» Αγγλικών σε παιδιά μέσα σε σχολική αίθουσα.

Στο μεταξύ το ίδιο άτομο που διδάσκει αγγλικά φέρεται να ενδιαφέρεται για την εκπαίδευση και οι μηνύσεις που ισχυρίζεται ότι έχει καταθέσει να αφορούν σε περιστατικά σχολικού εκφοβισμού σε κάποια σχολεία. Ή να βάλει κατά των ιδιαίτερων μαθημάτων, Την ίδια ώρα όμως καταφανώς οι απειλές που εκτοξεύει εντός μαθήματος σε μαθητές είναι απολύτως εκφοβιστικές και δείχνουν ότι χρειάζεται βοήθεια και το ίδιο το άτομο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε άλλα σημεία του «μαθήματος» αναφέρεται σε στενές σχέσεις που έχει με στελέχη της διοίκησης της εκπαίδευσης τα οποία τα κάνει «ό,τι θέλει» ή με συνδικαλιστές, για παράδειγμα φέρεται να επικαλείται γνωριμία με εκπαιδευτικό γνωστό συνδικαλιστή και αυτοδιοικητικό της δυτικής Λέσβου, ότι έχει απειλήσει άτομα υπηρεσιακού συμβουλίου ως «κότες», άτομα της Διοίκησης της Εκπαίδευσης, και στη συνέχεια φέρεται να αναφέρει το ΑΦΜ της εταιρείας που έχει και η οποία περιλαμβάνει, σύμφωνα με τα όσα διηγείται, δικηγόρους, και διδάσκοντες καράτε.

Ο μονόλογος είναι αρκετά μεγάλος, αποδεικτικός του ότι απαιτείται άμεσα παρέμβαση. Επικοινωνήσαμε με τον προϊστάμενο της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Τίμο Θεοφανέλλη ο οποίος απάντησε ότι έχει γίνει γνωστό το θέμα στη Διεύθυνση και ότι κινείται αρμοδίως.

 

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο stonisi.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Συνελήφθησαν για πλαστογραφία

Ένα ζευγάρι αλλοδαπών που ταξίδευε με πλοίο από Μυτιλήνη προς Χίο
ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ

Απεργιακή συγκέντρωση στην Καλλονή

Μήνυμα αντίστασης στις αντιλαϊκές πολιτικές έστειλαν εργαζόμενοι, συνταξιούχοι και αγρότες
ΥΓΕΙΑ

150 λιγότεροι θάνατοι χάρη στο αιμοδυναμικό εργαστήριο

Σημαντική ομιλία Μίλκα για τα καρδιαγγειακά νοσήματα στο Δημοτικό Θέατρο Καλλονής
ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ

Έστειλαν μήνυμα ενάντια στην ακρίβεια και την φτωχοποίηση

Aπεργιακή συγκέντρωση και πορεία από το Εργατικό Κέντρο Λέσβου στα πλαίσια της 24ης Πανελλαδικής Απεργίας
ΘΡΑΣΟΣ ΑΒΡΑΑΜ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Συμμαθητές τους από την Αττική φιλοξένησε το 1ο ΕΠΑΛ Μυτιλήνης

Το σχολείο έχει συνδημιουργήσει φυσικούς κόμβους ευφυούς διαχείρισης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας
ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ

Mε τους οδηγούς ταξί συναντήθηκε ο Χριστόφας

Στο επίκεντρο οι πεζοδρομήσεις της Μυτιλήνης και η εξέλιξη των έργων
ΔΡΑΣΕΙΣ

Οι πολύτεκνοι ευχαριστούν τους πολίτες που τους συνδράμουν

«Τα τρόφιμα διανέμονται στις οικογένειες με τις μεγαλύτερες ανάγκες»
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

Συνελήφθη στην Αθήνα για μεταφορά 4 κιλών κοκαΐνης στη Μυτιλήνη

To 2021 είχε αφεθεί ελεύθερος ως.... χρήστης, έκτοτε αγνοούνταν, αλλά δικάστηκε σε 10 χρόνια κάθειρξης- Ολο το ιστορικό
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ

Ο μαθητικός φακός ανέδειξε τα νησιά

Διαγωνισμό φωτογραφίας έκανε το Πρότυπο Λύκειο Μυτιλήνης με 117 συμμετοχές
ΔΡΑΣΕΙΣ

31 μονάδες ζωής!

Από την Γέρα με αγάπη
ΔΡΑΣΕΙΣ

«Καμία εμπλοκή της χώρας μας»

Η Επιτροπή Ειρήνης Λέσβου για την κατάσταση στη Μέση Ανατολή
ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ

H «Συνύπαρξη» διοργανώνει μετάβαση στη Βάστρια

Με στόχο την ανάδειξη των κοινωνικών, ανθρωπιστικών, πολιτικών και περιβαλλοντικών ζητημάτων που αναμένεται να προκύψουν από τη λειτουργία της υπερδομής