× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Η Lidl Ελλάς κάνει πραγματικότητα το αύριο που φανταζόμαστε

Η νέα τηλεοπτική ταινία της εταιρείας με πρωταγωνιστή τον Γιώργο Καπουτζίδη παρουσιάζει τις πολύπλευρες δράσεις της Lidl Ελλάς στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο

Δημοσίευση 16/1/2024

Η Lidl Ελλάς κάνει πραγματικότητα το αύριο που φανταζόμαστε

Η Lidl Ελλάς φαντάζεται ένα καλύτερο αύριο για την κοινωνία, το περιβάλλον και τους ανθρώπους. Αλλά δεν μένει εκεί. Μέσα από πολύπλευρες δράσεις φροντίζει να βρίσκει τρόπους, ώστε να κάνει αυτό το καλύτερο αύριο πραγματικότητα, σήμερα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όλοι φανταζόμαστε το αύριο με περισσότερο πράσινο και λιγότερο πλαστικό. Αλλά και με χαμόγελα που δεν σβήνουν ποτέ και παιδιά που παραμένουν παιδιά. Με βλέμματα ζεστασιάς και νέες ιδέες που οδηγούν σε νέες συνήθειες.

Αυτό το αύριο αποτυπώνεται στη νέα ταινία εταιρικής υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς, η οποία βρίσκεται στον τηλεοπτικό αέρα από τις 15 Ιανουαρίου 2024. Πρωταγωνιστής ο σεναριογράφος, θεατρικός συγγραφέας και πολύτιμος πρεσβευτής της Lidl Ελλάς, Γιώργος Καπουτζίδης. Μέσα από την ταινία οι τηλεθεατές παρακολουθούν τον πρωταγωνιστή να γράφει το επόμενό του σενάριο, για το αύριο που φαντάζεται. Κάνοντας ένα ταξίδι στις σκέψεις του Γιώργου Καπουτζίδη, μεταφερόμαστε νοερά σε διαφορετικά μέρη που τον οδηγούν και τον εμπνέουν με κοινό παρονομαστή την παρουσία της Lidl.

Με τη νέα της ταινία η Lidl Ελλάς συνοψίζει τις σημαντικότερες δράσεις της για το κοινό καλό, τις οποίες στηρίζει με συνέπεια και υπευθυνότητα: ενέργειες αναδάσωσης και περιβαλλοντικής αποκατάστασης, δράσεις στήριξης σε κοινωφελείς οργανισμούς με χρηματικές και προϊοντικές δωρεές, χορηγίες σε προγράμματα ενάντια στη βία κατά των παιδιών και την ισορροπημένη διατροφή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Lidl Ελλάς, εδώ και 24 χρόνια που δραστηριοποιείται στη χώρα μας, αποδεικνύει στην πράξη πως το καλύτερο αύριο δεν χρειάζεται να είναι ένα ακόμα σενάριο, αλλά μία πραγματικότητα που μπορεί να αποτελέσει πηγή έμπνευσης για ακόμα περισσότερο καλό.

Η ταινία απλώνεται σε όλα τα παραδοσιακά και νέα διαφημιστικά μέσα και για την υλοποίησή της χρειάστηκε συντονισμός πολλών ομάδων: οι άνθρωποι της Lidl Ελλάς με τη στρατηγική επικοινωνίας, οι άνθρωποι της διαφημιστικής εταιρίας The Newtons Laboratory με τη δημιουργική ιδέα, οι άνθρωποι της Boo Productions με τον συντονισμό της παραγωγής, ο σκηνοθέτης Βαρδής Μαρινάκης που οπτικοποίησε την ιστορία με τη δημιουργική του ματιά.

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο stonisi.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΕΛΛΑΔΑ

Έρχονται αυξήσεις στην τιμή του καφέ

Η μειωμένη διεθνής παραγωγή οδηγεί την κούρσα των ανατιμήσεων στην παγκόσμια αγορά
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Μειώθηκαν οι διανυκτερεύσεις τουριστών στο Βόρειο Αιγαίο

Παρά την αύξηση επισκέψεων και ταξιδιωτικών εισπράξεων στα νησιά της Περιφέρειας καταγράφηκε ανησυχητική μείωση των διανυκτερεύσεων. Στην προτελευταία θέση το Βόρειο Αιγαίο μεταξύ των 13 Περιφερειών της χώρας
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΕΛΛΑΔΑ

Μείωση της παραγωγής κρασιού στην Ελλάδα

Στο 35,1% έφθασε η πτώση της εγχώριας παραγωγή
ΑΓΡΟΤΕΣ

Ο ΟΠΕΚΕΠΕ έχει πάρει διαζύγιο με την πραγματικότητα

Άλμα προς το μέλλον χαρακτηρίζει η διοίκηση του οργανισμού την αποτυχημένη πασχαλινή πληρωμή
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Δύο εβδομάδες εκτός δρομολογίων το Νήσος Σάμος

Από 15 ως 31 Μαϊού, για τις ανάγκες συντήρησης του πλοίου
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Πότε ανοίγει η πλατφόρμα για τον κοινωνικό τουρισμό της ΔΥΠΑ

Έως τέλος Ιουνίου οι δικαιούχοι του περσινού προγράμματος θα πρέπει να αξιοποιήσουν τις επιταγές τους
ΕΛΛΑΔΑ

Τι ισχύει για όσους εργάζονται την Κυριακή του Πάσχα

Ανακοίνωση της ΓΣΕΕ καταγράφει τους όρους εργασίας και τις προσαυξήσεις σε μισθούς και ημερομίσθια
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Γεύσεις από Βόρειο Αιγαίο σε εκδήλωση στο Βουκουρέστι

Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου συνεχίζει τις δράσεις προσέλκυσης τουριστών με όχημα τα τοπικά προϊόντα των νησιών
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Δύο δρομολόγια από Μυτιλήνη για Χίο ‑ Πειραιά τη Λαμπροδευτέρα

Το Νήσος Σάμος και το Νήσος Ρόδος αναλαμβάνουν να καλύψουν την αυξημένη επιβατική κίνηση
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΕΛΛΑΔΑ

Αναζήτηση νέων αγορών για τα Ελληνικά αγροτικά προϊόντα

Ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Λευτέρης Αυγενάκης μιλά για την αγροτική διπλωματία και τους κυβερνητικούς σχεδιασμούς για το μέλλον της πρωτογενούς παραγωγής
ΚΟΣΜΟΣ

Τουρκία:Παράταση στην απαγόρευση εξαγωγών χύμα ελαιολάδου

Δυσφορία από τους Τούρκους εμπόρους και ελαιοπαραγωγούς
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ξεπέρασαν τις 11.000 οι αφίξεις Τούρκων στη Λέσβο

Το 21% των Τούρκων επισκεπτών του Απριλίου έβαλε βίζα στο Τελωνείο Μυτιλήνης. Αύξηση των αφίξεων κατά 128% το πρώτο τετράμηνο του 2024 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ