× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Αρχές καλοκαιριού ξεκινά η σύνδεση της Μυτιλήνης με τη Σμύρνη

Στο νησί βρέθηκαν τις τελευταίες ημέρες εκπρόσωποι της εταιρίας Izdeniz με επικεφαλής τον Πρόεδρο της, Οsman Hakan Ersen. Απομακρύνεται το ενδεχόμενο σύνδεσης με το Πλωμάρι παρά τις προσπάθειες που γίνονται

Γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ Δημοσίευση 18/3/2023

Αρχές καλοκαιριού ξεκινά η σύνδεση της Μυτιλήνης με τη Σμύρνη

Αντιπροσωπεία της ναυτιλιακής εταιρίας Izdeniz του μητροπολιτικού Δήμου της Σμύρνης με επικεφαλής τον Πρόεδρο της, Οsman Hakan Ersen  επισκέφθηκε τις τελευταίες ημέρες (Πέμπτη - Παρασκευή) τη Λέσβο όπου συζητήθηκε εκτενώς με τουριστικούς φορείς και εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης, Δήμο Μυτιλήνης και Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου,  η  ακτοπλοϊκή διασύνδεση της τουρκικής μεγαλούπολης με τη Λέσβο.

Να θυμίσουμε ότι η προσπάθεια της ακτοπλοϊκής σύνδεσης ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2022 όταν μετά από συνεννόηση της Τουρκικής εταιρείας με τους φορείς της Λέσβου και τους τουριστικούς πράκτορες ξεκίνησαν τα πρώτα δρομολόγια σύνδεσης με Μυτιλήνη και Πλωμάρι.  

Η γραμμή η οποία εξυπηρετήθηκε με πλοίο καταμαράν 400 θέσεων έφερε στη Λέσβο περί τους 2.500 επισκέπτες, ενώ μετέφερε στην τουρκική μεγαλούπολη από τη Λέσβο περί τα 500 άτομα. Το τελευταίο δρομολόγιο πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου.

Σε δείπνο εργασίας που είχαν την Πέμπτη το βράδυ σε γνωστό εστιατόριο της Μυτιλήνης τα στελέχη της Izdeniz με τουριστικούς πράκτορες της Λέσβου συζητήθηκαν οι λεπτομέρειες για την επανεκκίνηση των δρομολογίων στις αρχές του καλοκαιριού, αν όλα πάνε καλά.

Στο πλαίσιο της συζήτησης έγινε αποτίμηση της περσινής περιόδου και μπήκαν οι βάσεις για τη νέα συνεργασία η οποία θα περιλαμβάνει αρκετά καινούργια δεδομένα. Ο αρχικός σχεδιασμός, ο οποίος όμως θα πρέπει να εγκριθεί από το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας στη Σμύρνη είναι τα δρομολόγια να ξεκινήσουν στις 2 Ιουνίου.

Παρά το γεγονός ότι από την πλευρά της Λέσβου και των φορέων του νησιού, κυρίως της αυτοδιοίκησης και του Δήμου Μυτιλήνης, ασκούνται πιέσεις προς την εταιρεία να συμπεριληφθεί και φέτος το λιμάνι και η πύλη εισόδου του Πλωμαρίου στα δρομολόγια του καταμαράν εντούτοις μέχρι στιγμής οι εκπρόσωποι της εταιρείας είναι αρκετά διστακτικοί, έως και αρνητικοί θα έλεγε κανείς, να βάλουν το Πλωμάρι στο πλάνο τους.

Προφανώς το κόστος και οι όποιες δυσκολίες μετακίνησης των τουριστών από το Πλωμάρι προς άλλες περιοχές του νησιού, είναι  παράγοντες που προβληματίζουν τους Τούρκους. Σε κάθε περίπτωση πάντως το κεφάλαιο Πλωμάρι δεν έχει κλείσει αφού οι φορείς της περιοχής, πράκτορες και ξενοδόχοι καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια προς την κατεύθυνση αυτή. Και οι ίδιοι πάντως οι φορείς του Πλωμαρίου παραδέχονται ότι το εγχείρημα είναι δύσκολο.

Την ίδια ώρα στη συζήτηση μεταξύ Λέσβιων πρακτόρων και εκπροσώπων της Izdeniz τέθηκαν ζητήματα που αφορούν το πλάνο των δρομολογίων, το κόστος του εισιτηρίου καθώς και την προβολή του εγχειρήματος η οποία όπως ειπώθηκε θα πρέπει να ξεκινήσει άμεσα χωρίς καθυστερήσεις.

Σε πρώτη φάση το δρομολόγιο θα είναι 1 - 2 φορές την εβδομάδα και η επιστροφή στη Σμύρνη θα περιλαμβάνει για τους Έλληνες τουρίστες που θα επιλέξουν να πάνε με το καταμαράν στα απέναντι παράλια εκδρομή σε Δικελί και Πέργαμο με ξενάγηση στους αρχαιολογικούς χώρους της περιοχής.

Το εισιτήριο πέρυσι είχε ξεκινήσει από τα 80 ευρώ, στην πορεία όμως τα δεδομένα άλλαξαν αφού τόσο οι τουριστικοί πράκτορες όσο και η εταιρεία διαπίστωσαν ότι για τους περισσότερους Έλληνες και Τούρκους τουρίστες η τιμή είναι αρκετά τσουχτερή. Το σενάριο που εξετάζεται φέτος είναι το εισιτήριο να ξεκινήσει από τα 60 ευρώ περίπου.

Η συμφωνία μεταξύ της Izdeniz και της Λέσβου, θα οριστικοποιηθεί μέσα στις επόμενες ημέρες αφού το θέμα συζητηθεί και εγκριθεί με τις όποιες απαιτήσεις και προϋποθέσεις θέσουν τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας.

 

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο stonisi.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΑΓΟΡΑ

Ξανά «ΣΕΛΑΧΑΣ» στην πλατεία της Καλλονής

Επαναλειτουργεί το γνωστό σούπερ μάρκετ στην πλατεία της Καλλονής από τις 8 το πρωί μέχρι τις 8.30 το βράδυ καθημερινά
ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Εκδήλωση για το παρεμπόριο και την παραοικονομία

Το Επιμελητήριο Λέσβου και η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος θα διοργανώσουν την εκδήλωση την Παρασκευή 31 Μαρτίου στις 11.00 το πρωί στη Μυτιλήνη
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Βόρειο Αιγαίο: Μειώθηκε ο όγκος των νέων οικοδομών το 2022

Αύξηση 13% στις νέες οικοδομικές άδειες
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΕΛΛΑΔΑ

ΠΟΓΕΔΥ: Μειώνονται οι επιδοτήσεις για την ελαιοκαλλιέργεια

Βαρύτατες κατηγορίες του συνδικαλιστικού οργάνου των δημοσίων υπαλλήλων γεωτεχνικών για την πολιτική του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης για τον ελαιοκομικό τομέα
ΕΛΛΑΔΑ

Στην Καβάλα ο διεθνής διαγωνισμός ελαιολάδου «Athena»

Θα πραγματοποιηθεί από 4 ως 6 Μάη με συμμετοχές από 22 χώρες
ΑΓΡΟΤΕΣ

Επιτυχημένο το διεθνές συνέδριο «Σύγχρονες μορφές δακοπροστασίας των ελαιώνων»

Μετά από δεκαετίες διεξήχθη ένα συνέδριο αφιερωμένο αποκλειστικά στην δακοπροστασία των ελαιώνων
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Τροποποιήσεις στα δρομολόγια των πλοίων

Εκδόθηκε απαγορευτικό απόπλου. Δείτε εδώ πως διαμορφώνονται οι ώρες άφιξης των πλοίων Διαγόρας, Νήσος Ρόδος και Blue Star Myconos στα λιμάνια της Μυτιλήνης και του Πειραιά
ΕΡΓΑΣΙΑ

Ζητούνται υπάλληλοι για καταστήματα ΟΠΑΠ

Σε πρακτορεία της Μυτιλήνης, θέσεις πλήρους απασχόλησης με κυλιόμενο ωράριο
ΕΡΓΑΣΙΑ

Ζητείται υπάλληλος από επιχείρηση ενοικίασης αυτοκινήτων

Θέση εργασίας πλήρους απασχόλησης
ΕΡΓΑΣΙΑ

Ζητείται υπάλληλος από τουριστική επιχείρηση

Τουριστικό γραφείο στη Μυτιλήνη επιθυμεί να προσλάβει υπάλληλο κρατήσεων - έκδοση εισιτηρίων
ΑΓΟΡΑ

Το ούζο Πλωμαρίου «κατακτά» και τo εμβληματικό πολυκατάστημα Galerie Lafayette

Ένα ξεχωριστό ελληνικό brand που μέσα στο elegant μπουκάλι του κλείνει τα αρώματα της Ελλάδας
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Η γραμμή Πειραιάς ‑ Χίος – Μυτιλήνη στο μικροσκόπιο της Επιτροπής Ανταγωνισμού

Παράταση του υφιστάμενου καθεστώτος ακτοπλοϊκών δρομολογίων στην κύρια γραμμή του βορείου Αιγαίου για δύο ακόμη χρόνια προβλέπει η εισήγηση
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ