Εκνευρισμένος με την Aegean Airlines
Γράφει ο ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΡΟΜΠΟΝΑΣ
Δημοσίευση 18/5/2022
Έχω επιλέξει να ταξιδέψω με την Aegean Airlines σε δεκάδες πτήσεις εσωτερικού και εξωτερικού, ακόμη και όταν είχα φθηνότερες επιλογές. Από χθες ωστόσο είμαι πολύ εκνευρισμένος.
Σε μια πτήση προς Μυτιλήνη στην οποία ταξιδεύαμε περισσότεροι από 130 επιβάτες και στην οποία σχεδόν ουδείς δε τηρούσε τις προδιαγραφές αποσκευών υπάλληλος από το προσωπικό εδάφους επέλεξε να ελέγξει ΜΟΝΟ τη δική μου και μάλιστα όντας στο 4ο γκρουπ επιβίβασης. Δηλαδή η όποια διαμαρτυρία μου θα καθυστερούσε δεκάδες συνεπιβάτες μου που είχα ήδη πακτωθει στο λεωφορείο.
Αφού τη βρήκε υπέρβαρη (4 κιλά) και χωρίς να με ρωτήσει αν έχω τη δυνατότητα να πληρώσω ή αν διαθέτω πιστωτική ή χρεωστική κάρτα με τρόπο επιτακτικό και αγενή που ζήτησε να πληρώσω 40 ευρώ μόνο με κάρτα εκεί στο γκισέ για να μπορέσω να επιβιβαστω. Σχεδόν χωρίς να συνειδητοποιήσω τι είχε γίνει μου υπέδειξε να παραδώσω την αποσκευή, με την οποία έχω ταξιδέψει δεκάδες φορές σε καμπίνα, στις σκάλες επιβίβασης πράγμα το οποίο έκανα.
Ανεβαίνοντας στο αεροσκάφος μου έκανε εντύπωση ο διαθέσιμος χώρος που υπήρχε στα ντουλάπια σε σύγκριση με τους επιβάτες, κάτι που δε συναντώ συχνά. Ενώ τουλάχιστον 6 συνεπιβάτες μου, μου δήλωσαν την έκπληξη ή/και ανακούφιση τους που δεν "έτυχε" στους ίδιους ο έλεγχος, προς επίρρωση των όσων σας είπα.
Για φινάλε στην όμορφη αυτή ιστορία όταν παρέλαβα την αποσκευή μου είχε φθαρεί το χερούλι της με αποτέλεσμα σεε μια βαλίτσα τρόλεϊ να μη μπορεί να εκταθει το χερούλι στο ύψος μου άρα να καταστραφεί.
Όταν απευθύνθηκα στην υπηρεσία παραπόνων της εταιρείας μέσω μέσων κοινωνικής δικτύωσης (ένας από τους προτεινόμενους τρόπους) η απάντηση, στον ενικό παρακαλώ, ήταν η επανάληψη κάποιον προβλέψεων για τα μεγέθη των χειραποσκευων και η υπόδειξη ότι έπρεπε να είχα πάει με την άφιξη μου στη σχετική υπηρεσία χωρίς φυσικά να ενδιαφέρει αν είχα χρόνο να το κάνω αυτό ή όχι.
Τι καταλαβαίνω εγώ;
➡️Ότι η εταιρεία γνωρίζει πως οι κανόνες εφαρμόζονται a la cart αλλά το υπερβαίνει λέγοντας "τι να κάνουμε, ας προσέχετε".
➡️ Ότι η εταιρεία δεν αναλαμβάνει την ευθύνη για μια φθορά που μου προκάλεσε η δική της υπόδειξη να παραδώσω την αποσκευή μου.
➡️ Ότι όταν επικοινωνείς με την εταιρεία επισημαίνοντας ότι υπάλληλοι της σε έκαναν να αισθανθείς άβολα σου απαντάει στον ενικό χωρίς να ζήτησει στοιχειωδώς μια συγνώμη.
➡️ Και τέλος όταν τους τα γράφεις όλα αυτά "παραμένουν στη διάθεσή μου για ότι άλλο χρειαστώ". Τι άλλο να χρειαστώ παιδιά από εσάς δηλαδή; Υπευθυνότητα; Ευθιξία; Ειλικρίνεια; Ρεαλισμό; Η αυτά δεν αποτελούν της εταιρείας σας;