Είναι γνωστός ο ένοχος, είναι γνωστή κι η αιτία
Γράφει ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΛΑΔΙΤΗΣ*
Από το NEWSROOM Δημοσίευση 8/3/2023
''Η μοίρα έδειξε το χειρότερο πρόσωπό της σε κάθε έναν ξεχωριστά αλλά και σε όλους μαζί τους επιβάτες της μοιραίας αμαξοστοιχίας ''. Τάδε έφη Ισίδωρος Ντογιάκος - περαιτέρω διευκρινήσεις κρίνονται περιττές...
Ιδού, λοιπόν ο ένοχος. Η μοίρα, και σύμφωνα με τον Κυριάκο Μητσοτάκη - εδώ κι αν κρίνονται περιττές οι περαιτέρω διευκρινήσεις - έτερος ένοχος, το ανθρώπινο λάθος. Για να είναι, δε, σίγουροι για την ενοχή της μοίρας και του ανθρώπινου λάθους, φτιάξανε μια τριμελή επιτροπή εμπειρογνωμόνων για το έγκλημα, που ο ένας απ' αυτούς ήταν πρόεδρος και ceo της ΤΡΑΙΝΟΣΕ την εποχή ακριβώς που ''έγινε κερδοφόρα ''...
Εμείς, όμως, για να είμαστε σίγουροι για την ενοχή της μοίρας και για το ανθρώπινο λάθος ας ρίξουμε μια ματιά στο '' χρονολόγιο '' του εγκλήματος και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.
Έχουμε, λοιπόν, και λέμε:
- 2009 : Δεύτερο σιδηροδρομικό '' πακέτο '' της ΕΕ για την πλήρη απελευθέρωση των εμπορευματικών σιδηροδρομικών μεταφορών.
- 2013 : Νόμος 4199, ''τρέχει'' την ιδιωτικοποίηση ( Ευρωπαϊκός κανονισμός 1370/ 2007 ) '' Σκοπός των διατάξεων (...) η διασφάλιση (...) επιβατικών μεταφορών με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.
- 2016 : Διαχωρίζεται η διαχείριση και η υποδομή από το μεταφορικό έργο ( Οδηγία 2012/34/ΕΕ της ΕΕ '' για την δημιουργία ενιαίου ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού χώρου ).
Αποτέλεσμα:Ο ΟΣΕ δεν έχει πια πρόσβαση στο μεταφορικό έργο. μπορεί να εκπληρώνει το έργο του σε σύμπραξη με τον ιδιωτικό τομέα. Παρέχει πρόσβαση σε εταιρείες χωρίς προϋποθέσεις και όρους ασφαλείας.
- 2017 - 2018 : Ξεκινά η παραχώρηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην ιταλική '' Ferrovie dello Stato Italiane Group '' έναντι 45 εκατ. ευρώ! Δηλώσεις Τσίπρα: '' Με την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η χώρα γλίτωσε ένα μεγάλο βάρος... Οι επενδύσεις φέρνουν θέσεις εργασίας ''.
Το χρέος του ΟΣΕ 14,3 δις ευρώ προστίθεται στο κρατικό δημόσιο χρέος. Μετά την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο πλαίσιο της '' εξυγίανσης '' μετακινούνται εργαζόμενοι σε άλλες θέσεις του Δημοσίου, θεσμοθετείται η '' διευθέτηση '' του χρόνου εργασίας με εννιάωρο και 9 ημέρες συνεχιζόμενης εργασίας, δημιουργώντας παράλληλα 1700 κενές θέσεις σε σχέση με τις ανάγκες.
- 2019 : Ολοκληρώνεται η εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 22 εκατ ευρώ και στη Βουλή ΝΔ - ΣΥΡΙΖΑ - ΠΑΣΟΚ/ΚΙΝΑΛ ψηφίζουν το πακέτο οδηγιών της ΕΕ για πλήρη '' απελευθέρωση '' των σιδηροδρομικών μεταφορών.
Κ. Χατζηδάκης : '' Υλοποιήσαμε ένα σχέδιο εξυγίανσης που εξοικονόμησε εκατοντάδες εκατομμύρια και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έγινε κερδοφόρα. Χάρη στις δικές μας παρεμβάσεις επιτεύχθηκε η μετέπειτα αποκρατικοποίηση της εταιρείας.''
- 2022 : ( Καλοκαίρι ) Επεκτείνεται η σύμβαση με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για άλλα 10 χρόνια, δίνοντας της 750 εκατ ευρώ.
- 2022 : ( Σεπτέμβρη) Σπάσιμο ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ '' Το νέο αυτό καθεστώς αποβλέπει στη βελτίωση της παραγωγικότητας, της ελκυστικότητας και της ανταγωνιστικότητας των εταιρειών του σιδηροδρομικού τομέα ''.Στόχος : Τα 3,5 δις ευρώ του Ταμείου Ανάκαμψης.
Στο δια ταύτα:
ΤΡΑΙΝΟΣΕ : 135 εκατ ευρώ ετήσια έσοδα. 50 εκατ ευρώ επιδότηση για τις άγονες γραμμές - όπως π.χ Αθήνα - Θεσ/νίκη... 3,4εκατ ευρώ τα καθαρά κέρδη.
Σιδηρόδρομοι: ιάλυση των σιδηροδρομικών συγκοινωνιών και του συστήματος ασφαλείας των Ελληνικός λαός : 60 δολοφονημένοι στο έγκλημα των Τεμπών, και όχι μόνο
Υ.Γ. Ανά χρονολογία ποιοι ήταν οι δράστες, μεγάλα παιδιά είστε είναι εύκολο να το βρείτε Το ποιος όμως έδινε τις εντολές ήταν, και είναι, πάντα ο ίδιος....