Απάντηση στο άρθρο «Αγγλικά ακατάλληλα για ανηλίκους»
Η εκπαιδευτικός Μαρία Λιακοπούλου δίνει τη δική της εκδοχή
Από το NEWSROOM Δημοσίευση 25/8/2023
Απάντηση στο δημοσίευμα του Οκτωβρίου 2022 «Αγγλικά ακατάλληλα για ανηλίκους σε σχολεία της Λέσβου» και όσα ακολούθησαν δίνει η εκπαιδευτικός Μαρία Λιακοπούλου, την οποία δημοσιεύουμε αυτούσια, χωρίς σχόλια:
«Γράφω για να απαντήσω στα άρθρα που έχετε δημοσιεύσει τα οποία αναφέρονται στον καθηγητή αγγλικών που κάνει ακατάλληλα αγγλικά για ανηλίκους.
Πρώτον, σχετικά με επάρκειά μου στον τομέα των αγγλικών, σάς ενημερώνω ότι διορίστηκα με τον ΑΣΕΠ του 2002 γράφοντας 91 στα 100 και καταλαμβάνοντας την 73η θέση μεταξύ 6000 υποψηφίων.
Δεύτερον, όσον αφορά το κομμάτι που λέτε ότι δημιούργησα προβλήματα σε οποιοδήποτε σχολείο πήγα στο παρελθόν, θα αναφέρω τη διδακτική μου προϋπηρεσία, χωρίς να κάνω μνεία σε συγκεκριμένες περιοχές ή ονόματα όπως μού ζητήθηκε από την εφημερίδα:
1) 1993 - 1994 Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια
2) 1994 - Μάιο του 2003 ιδιοκτήτρια Κέντρου Ξένων Γλωσσών
3) 2003 - 2005 υπεύθυνη σχολικήιθμις βιβλιοθήκης
4) 2005 - 2006 Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια
5) 2006 - 2009 Δευτεροβάθμια
6) 2009 - 2010 άδεια ανατροφής παιδιού
7) 2010 - 2022 Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια
8) 2022 - 2023 Δευτεροβάθμια και υπεύθυνη σχολικής βιβλιοθήκης
Τρίτον σχετικά με τις αναφορές στην προσωπική μου ζωή, στο πρώτο μάθημα ως μάθημα γνωριμίας σε μαθητές της Γ Γυμνασίου ανέφερα ότι είχα κάνει 3 γάμους και πιθανώς να προχωρούσα σε διαζύγιο εφόσον μετά από τόσα χρόνια γάμου (2009 - 2022), ο γάμος είχε κλονιστεί.
Τέταρτον, όσον αφορά το γεγονός ότι ξεστόμισα απειλές, το μόνο που έγινε ήταν μια ενημέρωση για κάποια προστριβή που είχα στο παρελθόν με το Δ.Σ. του Συλλογου Γονέων και Κηδεμόνων ενός Δημοτικού Σχολείου, το οποίο έκανε ανυπόστατη κατεγγελία εναντίον μου στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Λέσβου χωρίς ποτέ να συνομιλήσει μαζί μου. Τότε εγώ μήνυσα το Δ.Σ. αυτού του συλλόγου για συκοφαντική δυσφήμιση.
Τέλος θα αναφερθώ σε ένα άλλο περιστατικό κατά τη διάρκεια της μακροχρόνιας διδακτικής μου εμπειρίας. Το δεύτερο τετράμηνο του 2019 δίδαξα σε κάποιο Γυμνάσιο. Τότε δημιουργήθηκε πρόβλημα με 8 αγόρια της Β Γυμνασίου που πιθανώς βίωναν την επανάσταση της εφηβικής ηλικίας πιο έντονα από ότι συνηθίζεται.Αυτοί οι μαθητές παραήταν νταήδες, ιδιαίτερα στο μάθημα των αγγλικών. Τότε εγώ, επειδή έιμαι παλιά καθηγήτρια και καλή γνώστης της τεχνικής (όπως και πολλοί συνάδελφοι διαφόρων ειδικοτήτων) στο πώς να πατώνουν οι μαθητές στο διαγώνισμα των αγγλικών, έβαλα ένα τόσο δύσκολο διαγώνισμα ώστε όλοι οι μαθητές να γράψουν χάλια. Στην αξιολόγηση του Β τετραμήνου έβαλα 19 και 20 στα παιδιά που συμμετείχαν στην τάξη και βοηθούσαν καθημερινά στην ομαλή διεξαγωγή του μαθήματος.
Ο αρχηγός των νταήδων τότε, του οποίου το όνομα είχα συγκρατήσει λόγω του μένους και της ρητορικήε μίσους που είχε προς το πρόσωπό μου, ήταν ο αδερφός μιας μαθήτριας της Γ Γυμνασίου. Αυτή η μαθήτρια παραπονέθηκε στη μητέρα της επειδή αισθάνθηκε άβολα (κατά τα λεγόμενα της μητέρας σε τηλεφωνική επικοινωνία ), όταν αναφέρθηκε το όνομα του αδερφού της. Ο Σύλλογος έκανε παράπονα στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου. Νομίζω οτι η συνέχεια είναι γνωστή.
Ευχαριστώ που μού δώσατε την ευκαιρία να εκφράσω την άποψή μου. Είμαι πάντα στη διάθεσή σας για περαιτέρω συνομιλία και ανταλλαγή απόψεων.
Με εκτίμηση,
Μαρία Λιακοπούλου»